Beroepingswerk [9]
-
Re: Beroepingswerk [9]
Aangenomen naar Loon op Zand (HHK): Ds. J.G. Blom te Nieuwleusen.
Van korte duur, want volgend jaar moet Ds. Blom met emeritaat!
Bron: www.kerktijden.nl
Bron: www.kerktijden.nl
Gereformeerde Gemeenten in Nederland:
Tweetal te Opheusden: ds. A. Geuze te Gouda (Gerbrandyweg) en ds. A. van Voorden te De Beek-Uddel; stemmingsdatum: D.V. dinsdag 2 maart.
Bron: Prekensite.nl
Tweetal te Opheusden: ds. A. Geuze te Gouda (Gerbrandyweg) en ds. A. van Voorden te De Beek-Uddel; stemmingsdatum: D.V. dinsdag 2 maart.
Bron: Prekensite.nl
waarom moet hij met emeritaat? Ik ken zat dominees die langer door gaan dan hun 65ste (of 67ste).Eveline de Pater schreef:Aangenomen naar Loon op Zand (HHK): Ds. J.G. Blom te Nieuwleusen.
Bron: http://www.kerktijden.nl
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Het zou vreemd zijn als men de leeftijdsgrens op 65 zou houden, terwijl Nederland naar de 67 overstapt.hmprff schreef:waarom moet hij met emeritaat? Ik ken zat dominees die langer door gaan dan hun 65ste (of 67ste).Eveline de Pater schreef:Aangenomen naar Loon op Zand (HHK): Ds. J.G. Blom te Nieuwleusen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
De HHK heeft nog steeds de Hervormde kerkorde van 1951 die deze dubieuse leeftijdsgrens bepaald.Luther schreef:Het zou vreemd zijn als men de leeftijdsgrens op 65 zou houden, terwijl Nederland naar de 67 overstapt.hmprff schreef:waarom moet hij met emeritaat? Ik ken zat dominees die langer door gaan dan hun 65ste (of 67ste).Eveline de Pater schreef:Aangenomen naar Loon op Zand (HHK): Ds. J.G. Blom te Nieuwleusen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Goed, JGW, hierbij:Johann Gottfried Walther schreef:
PKN (Gereformeerde Bond):
De volgende gemeenten zijn voornemens een beroep uit te brengen op kandidaat J.M. Molenaar te Lunteren:
- Elspeet [vacature ds. C. Stelwagen]
- Haaften [vacature ds. G. Mulder]
- Hoevelaken-West [vacature ds. G. Wassinkmaat]
- Sirjansland [vacature ds. R.D. Quint]
- Veen [vacature ds. W. Peene]
- Werkendam (wijk 2) [vacature ds. W. Arkeraats]
- Yerseke-Rehoboth [vacature ds. W. Meijer]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gijs83 schreef:Aangenomen: naar Middelburg, M. J. van Oordt

Tiberius schreef:On-topic weer.
- JolandaOudshoorn
WOW, Het lijkt bijna een GerGem lijst, zoveel beroepen! Maar ik moet eerlijk zeggen dat het een fijne predikant is.Luther schreef:Goed, JGW, hierbij:Johann Gottfried Walther schreef:
PKN (Gereformeerde Bond):
De volgende gemeenten zijn voornemens een beroep uit te brengen op kandidaat J.M. Molenaar te Lunteren:
- Elspeet [vacature ds. C. Stelwagen]
- Haaften [vacature ds. G. Mulder]
- Hoevelaken-West [vacature ds. G. Wassinkmaat]
- Sirjansland [vacature ds. R.D. Quint]
- Veen [vacature ds. W. Peene]
- Werkendam (wijk 2) [vacature ds. W. Arkeraats]
- Yerseke-Rehoboth [vacature ds. W. Meijer]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Naar HHK Maartensdijk: Ds. A. den Hartog van Kesteren
-
Klopt dit bericht?Zacheüs schreef:Naar HHK Maartensdijk: Ds. A. den Hartog van Kesteren
(We kunnen Van der Vlies even bellen!)
Je blijven tot en met de maand mei van het jaar nadat je 65 bent geworden.Eveline de Pater schreef:Aangenomen naar Loon op Zand (HHK): Ds. J.G. Blom te Nieuwleusen.

Dit bericht klopt. Ook dit is maar van korte tijd, ik vernam dat het gaat om 2-2,5 jaar omdat ds. Den Hartog dan met emeritaat gaat.bertenmatty schreef:bron?
Bron: Kerkeraadslid HHG Maartensdijk/ dominees.nlGefopt schreef:Dit bericht klopt. Ook dit is maar van korte tijd, ik vernam dat het gaat om 2-2,5 jaar omdat ds. Den Hartog dan met emeritaat gaat.bertenmatty schreef:bron?
Groet,
Fred