Het is omdat ik het lezen moet van mezelf, maar ik vind er niet veel aan.Mara schreef:En? Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar het trekt me nietAfgewezen schreef:Ben net begonnen in 'Achtendertig nachten' van Janne IJmker...
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [5]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Aha, mijn gevoel bleek dus juist (denk ik)Afgewezen schreef:Het is omdat ik het lezen moet van mezelf, maar ik vind er niet veel aan.Mara schreef:En? Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar het trekt me nietAfgewezen schreef:Ben net begonnen in 'Achtendertig nachten' van Janne IJmker...

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Eerlijk gezegd vond ik het best een goed boek.Mara schreef:Aha, mijn gevoel bleek dus juist (denk ik)Afgewezen schreef:Het is omdat ik het lezen moet van mezelf, maar ik vind er niet veel aan.Mara schreef:En? Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar het trekt me nietAfgewezen schreef:Ben net begonnen in 'Achtendertig nachten' van Janne IJmker...alhoewel onze smaken niet altijd overeenkomen.
Ik vond het wel aangrijpendAfgewezen schreef:Het is omdat ik het lezen moet van mezelf, maar ik vind er niet veel aan.Mara schreef:En? Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar het trekt me nietAfgewezen schreef:Ben net begonnen in 'Achtendertig nachten' van Janne IJmker...
Ik vind het net dikke stroop.helma schreef:Ik vond het wel aangrijpendAfgewezen schreef:Het is omdat ik het lezen moet van mezelf, maar ik vind er niet veel aan.Mara schreef:En? Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar het trekt me nietAfgewezen schreef:Ben net begonnen in 'Achtendertig nachten' van Janne IJmker...
Laatst gewijzigd door Afgewezen op 14 mar 2013, 15:46, 2 keer totaal gewijzigd.
- jakobmarin
Stroop is nog zoet, ik ben erin begonnen, maar er was niet door te komen.Afgewezen schreef:Ik vind het net dikke stroop.
Ik heb de theorie dat dit een typisch vrouwenboek is, mijn vrouw vond het schit-ter-rend!
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Dan ben ik zeker niet typisch een vrouw.jakobmarin schreef:Stroop is nog zoet, ik ben erin begonnen, maar er was niet door te komen.Afgewezen schreef:Ik vind het net dikke stroop.
Ik heb de theorie dat dit een typisch vrouwenboek is, mijn vrouw vond het schit-ter-rend!

Tja, wat moet ik hier mee?jakobmarin schreef:Stroop is nog zoet, ik ben erin begonnen, maar er was niet door te komen.Afgewezen schreef:Ik vind het net dikke stroop.
(ik vind dat mannen niet moeten terugdeinzen voor boeken met een vrouwelijke hoofdpersoon, zoals - naar mijn indruk - vaak gebeurt.)
Denk je dat dat de reden is?dennis schreef:Tja, wat moet ik hier mee?jakobmarin schreef:Stroop is nog zoet, ik ben erin begonnen, maar er was niet door te komen.Afgewezen schreef:Ik vind het net dikke stroop.
(ik vind dat mannen niet moeten terugdeinzen voor boeken met een vrouwelijke hoofdpersoon, zoals - naar mijn indruk - vaak gebeurt.)
Vrouwen lezen toch ook boeken met een mannelijke hoofdpersoon? Ik wel tenminste

Maar dat zal de echte reden niet zijn in dit geval. Een boek is goed leesbaar.... of stroop.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mijn man zou nooit zulk soort boeken lezen
Die leest echt alleen maar theologie.

Overigens vind ik het boek gaandeweg beter worden. Het gekke is wel dat meer gevoel heb bij de broer van de hoofdpersoon dan bij de hoofdpersoon zelf.helma schreef:Mijn man zou nooit zulk soort boeken lezen![]()
- Bonny
- Contacteer:
Ik ben begonnen met Robinson Crusoë. Jaren geleden een stapeltje Engelstalige klassiekers bij De Slegte gekocht. Ik kom er met moeite doorheen.
The Groom's still waiting at the altar
Dat boek heb ik voorgelezen en we vonden het allebei een mooi boek!Bonny schreef:Ik ben begonnen met Robinson Crusoë. Jaren geleden een stapeltje Engelstalige klassiekers bij De Slegte gekocht. Ik kom er met moeite doorheen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Het is ook nog een christelijk boek. Ten minste de oorspronkelijke versie. In latere versies is er heel veel uitgehaald (helaas). Daniel Defoe behoorde bij de Engelse puriteinen.vlinder schreef:Dat boek heb ik voorgelezen en we vonden het allebei een mooi boek!Bonny schreef:Ik ben begonnen met Robinson Crusoë. Jaren geleden een stapeltje Engelstalige klassiekers bij De Slegte gekocht. Ik kom er met moeite doorheen.
Ik lees ook theologie, maar heb ook een grote belangstelling voor fictie. Het hoeft geen tegenstelling te zijn...helma schreef:Mijn man zou nooit zulk soort boeken lezen![]()