DDD schreef:Niemand geeft antwoord op mijn simpele vraag of dit georkestreerd is of dat iedereen spontaan in deze kleren naar de cursusdag kwam. Ik weet nog niet zo goed wat ik nu erger moet vinden, maar je hoeft ook niet overal wat van te vinden, tenslotte. Er moet toch iemand zijn die ook zo'n uitnodiging kreeg?
@Bezorgd:
Heb je daar ook bronnen voor? Ik was ook op zoek naar zoiets, want het lijkt me niet dat dit een natuurlijk proces is.
@Marion:
Natuurlijk. Dat verbaast mij niets. Hoe verder naar rechts, hoe zwarter. In het extreemste geval zijn zowel de winterjas als de auto en echtgenote in zwart uitgevoerd. Ik zie daar niets stekeligs in, integendeel. Het verheugt mij dat er nog mensen zijn die gewoon zichzelf proberen te blijven. Het overgrote deel past zich spijtig genoeg aan de grootste schreeuwlelijk of aan de meerderheid aan.
@Pierre27:
Natuurlijk is het een prima foto. Met de foto is niets mis. Die is heel nieuwswaardig. Maar je bijdrage is werelds en menselijk geredeneerd en dat is nog veel erger dan alle zwarte pakken bij elkaar.
@Bruna:
Geen student, maar een al lang afgestudeerde man die al geruime tijd diaken is.
Ik herken het zeker wel. In de omgeving waar ik woon en de GG waar wij lid van zijn geweest werd door de kr alles in het zwart gedaan. Al het ambtelijk werk in zwart pak met zwarte stropdas... voor zover ik weet is het dat al heel lang het geval. Ik weet uit verhalen van 1 ouderling of diaken dat hij nooit in het zwart ging...
En @DDD zelfs zonder ambtelijk werk is de kleur van de kleding van betreffende mannen voor bijna 100% stemmig: zwart, grijs, donkerblauw...