Hendrikus schreef:linke soep hierhenriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
... ik wijselijk niet zeg wie het betreffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hendrikus schreef:linke soep hierhenriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
judith schreef:Hendrikus schreef:linke soep hierhenriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
henriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
henriët schreef:henriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihi, de vragen binnenstromen!!!!
en ik dus niks zeg....!!!!!!!!!!!!!!!
have a nice day!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kweet wel wat meer, mar kzeg lekker niks!!henriët schreef:henriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
have a nice day!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou wordt-ie fraai!sweelinck 25 schreef:Kweet wel wat meer, mar kzeg lekker niks!!henriët schreef:henriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
have a nice day!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou wordt-ie fraai!sweelinck 25 schreef:Kweet wel wat meer, mar kzeg lekker niks!!henriët schreef:henriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
have a nice day!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hendrikus schreef:Ach ja, of Oosterhout, of Alkmaar, of Venlo, who knows?Gijs83 schreef:Tja, dat zal ergens in de buurt van.... Gouda misschien zijn. Ik raad maar wat hoor!Hendrikus schreef:...ik nog ruim 330 kilometer voor de boeg heb vanavond?
...ik daar niet zo blij mee ben?
Wat is daar verkeerd aan? Weet jij een beter idee?Afgewezen schreef:Wat een heerlijk advies.albion schreef:dat vind ik erg voor je Rens. Je zit daar ook in zo'n uithoek. Was het wat dit betreft in Wekerom beter?? Ga niet bij de pakken neerzitten. Zend zelf ook een email of pak de telefoon en bel even naar je vrienden en familie.Rens schreef:........ik, ondanks dat ik contacten heb in het dorp, me ongelofelijk eenzaam voel?
........ik nooit een bezoek, telefoontje, briefje of mail krijg van familie of vrienden?
........ik me de laatste tijd begraaf in m'n internet-bezigheden?
dat zou een enkeltje zijn geweestalbion schreef:of zeeland???Hendrikus schreef:Ach ja, of Oosterhout, of Alkmaar, of Venlo, who knows?Gijs83 schreef: Tja, dat zal ergens in de buurt van.... Gouda misschien zijn. Ik raad maar wat hoor!
Hendrikus schreef:dat zou een enkeltje zijn geweestalbion schreef:
of zeeland???
Welnee. Het is briljant. Als iemand zich eenzaam voelt, is het heel zinvol om te zeggen: kom, doe er zelf eens wat aan!albion schreef:Wat is daar verkeerd aan? Weet jij een beter idee?Afgewezen schreef:Wat een heerlijk advies.
Misschien heb je daar een punt. Het hangt van de persoon af denk ik. Als ik niets hoor van mijn vrienden of familie zal ik zelf niet zo gauw gaan bellen of emailen al voel ik me nog zo eenzaam, maar het is wel een feit als je zelf niets onderneemt dan gebeurt er ook niets.Afgewezen schreef:Welnee. Het is briljant. Als iemand zich eenzaam voelt, is het heel zinvol om te zeggen: kom, doe er zelf eens wat aan!albion schreef:Wat is daar verkeerd aan? Weet jij een beter idee?Afgewezen schreef:Wat een heerlijk advies.
Niks mis mee. Hooguit dat iemand zich er nog ellendiger en eenzamer door voelt, maar ja...
daar wordt ik dagelijks mee geconfronteerd. Balen.......Jongere schreef:Nog maar een keer. Alle andere berichten worden verwijderd, zoals nu ook is gedaan. Dit topic is simpelweg alleen bedoeld voor feitelijke informatie w.b. beroepingswerk. Ik weet niet hoe vaak ik dit al heb getiept, maar sta er wel versteld van dat mensen blijkbaar echt niet kunnen lezen.Tiberius schreef:Alleen feitelijke info, aub.