volgens mij wacht je met smart op posters en weet je van gekkigheid niet wat je posten moet..... maarre mijn broer en schoonzus zijn er, dus ik ben even weg.
oooooh vandaaaaaaar
grut,
ga ik de kou door, omdat jij zegt, dat je er vanavond bent
nu ja, er is nog zat anders te doen, ga ik eerst mn mail s bijwerken.. wellicht beter/ nuttiger
sorry
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Waar word je blij van? Tja... Ik zat er wat over te denken.
Blijdschap... Wat is Blijdschap... Blijdschap is Vrede... Vrede is Zaligheid... Zaligheid is Eeuwig voor degenen die God liefhebben.
En die God liefhebben moeten alle dingen medewerken ten Goede...
En het Goede is Blijdschap...
Ik zag vanavond de heldere Avondster, Venus, en een smalle Maansikkel... een heldere Hemel, zo groots...
Ik kan blij worden van het mooie, waar veel mensen aan voorbij gaan, de Bloemen in de Zomer, de Wolken in de Herfst, de Vogels in de Lente, het IJs in de Winter...
Oh ja, en dan het ijs, vanmiddag nog op de voorruit van mijn auto, oeh, wat een ellende even!!! Maar goed, even... Even met een antivriespray erover en ik was weer blij! Zelfs blij met ijs op mijn autoruiten... Even spuiten en Heldere Ruiten!!! Blij in de Rij... Blij dat je rijdt...
En weet je, er is ook nog een bestendige Blijdschap! Een Blijdschap die de eeuwen verduurt... Die blijft... Die nooit eindigt...
Als je die Vrede mag smaken, die alle verstand te boven gaat. Vrede met de dieren des velds, met de vlinders in de lucht, met wolken aan de hemel, met de mug die om je oren zoemt, met je vijand die je dan ook geen kwaad meer kan doen...
Vrede en Blijdschap toegewenst, iedereen! Vriend en vijand, wie zou je onvrede en verdriet toewensen? Vrede en Blijdschap... Blijdschap die nooit vergaat, die met je meegaat het nieuwe jaar in, van uur tot uur, elk ogenblik, en die de eeuwigheid verduurt! Ook als donkere wolken komen... Blijdschap, vrede, die zelfs de dood niet teniet kan doen...