Kun je hier niet iets leuks uithalen?Gijs83 schreef:Vanmorgen doe ik weer thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond bruiloftvan mijn neef bij "Erve Brooks" in Gelselaar zie: http://www.erve-brooks.nl/. Je kunt er zo uit opmaken wat de smaak van het bruidspaar is. Ze krijgen o.a. een niet opgeblazen ballon van de gasten. Er werd gevraagd om daar een spreuk aan te hangen. Ik ben niet zo'n 'spreuken'-mens. Wie heeft er nog een idee voor mij
Ik ken een hele mooie van Schopenhauer:Gijs83 schreef:Er werd gevraagd om daar een spreuk aan te hangen. Ik ben niet zo'n 'spreuken'-mens. Wie heeft er nog een idee voor mij
Tzal wel geen pannekook'n worden, maar we zullen vast geen Haags beetje krijgenHendrikus schreef:Kun je hier niet iets leuks uithalen?Gijs83 schreef:Vanmorgen doe ik weer thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond bruiloftvan mijn neef bij "Erve Brooks" in Gelselaar zie: http://www.erve-brooks.nl/. Je kunt er zo uit opmaken wat de smaak van het bruidspaar is. Ze krijgen o.a. een niet opgeblazen ballon van de gasten. Er werd gevraagd om daar een spreuk aan te hangen. Ik ben niet zo'n 'spreuken'-mens. Wie heeft er nog een idee voor mij
http://www.levenslust.com/twentse_spreuken.html
Zoiets bijvoorbeeld: Rieke leu's dochters en arme leu's kalver, komt rap an de man
Dus je gaat pannekook'n eten vanavond? Eet smakelijk
Ik hoop dat je aan mag sterken. Goed eten zal wel helpen, denk ik. Zo 11 kilo is heel wat. Ik ben ook zoiets verloren, maar dan sinds vorig jaar zomervakantie. Dankzij mijn werk bij de postRens schreef:Heb m'n haren gewassen (in het ziekenhuis heb ik een week vergeefs gewacht dat de verpleging het zou doen ondanks alle beloftes), Puck uitgelaten met de scoot.
Straks na de koffie een was draaien, de nog schone spullen weer in de kast wegbergen, vanmiddag naar de huisarts voor nabespreking......pfffffffffffffffff, ik wordt al moe als ik er aan dénk!!
Verder een poging wagen om alle post te openen en te zien wat het allemaal is.
En verder regelmatig een uurtje op bed liggen. Ik ben in 10 dagen 11 kilo afgevallen, dus ik voel me zo slap als een vaatdoek....nu nog maar 63 kilo.....
Sterkte...Rens schreef:nu eerst nog even een uurtje m'n bed in tot het tijd is om naar de huisarts te gaan voor nabespreking.
hou jij daar ook al zo van? Moet je zaterdag 24 mei naar Groot ammers komen!!helma schreef:zo eerst overal stofzuigen
dan naar een grote rommelmarkt voor goede doelen!!!
JolandaOudshoorn schreef:hou jij daar ook al zo van? Moet je zaterdag 24 mei naar Groot ammers komen!!helma schreef:zo eerst overal stofzuigen
ik heb op slag met je te doenJosephus schreef:Ik ken een hele mooie van Schopenhauer:Gijs83 schreef:Er werd gevraagd om daar een spreuk aan te hangen. Ik ben niet zo'n 'spreuken'-mens. Wie heeft er nog een idee voor mij
Een huwelijk is het halveren van je rechten en het verdubbelen van je plichten.
![]()
rommelmarkt? WAAR ????helma schreef:zo eerst overal stofzuigen