Wij wonen ook in een deel dat valt onder regio Rijnmond, maar er zijn legio plekjes waar je heerlijk onbezorgd uren kunt vertoeven zonder iemand te zien. Afgelopen week heb ik weer 2 leuke plekken ontdekt.Herman60 schreef:Ik kom daar nooit Mara, ben daar geheel onbekend.Mara schreef:hahakeesjanm schreef:Het is dus meer een 'hanenbos' ?Herman60 schreef:
EEN GROTE WAARSCHUWING:
Ga maar niet meer naar het kippe(n)bos, want er gebeuren niet zulke mooie dingen.
Ik wist het wel uit het verleden maar dacht dat het over was, vanwege klachten.
En dat de politie daar regelmatig controleert.
Het is nu in plaats van kippe(n)bos een mannen-ontmoetingsplaats.
Ik heb het niet gemerk afgelopen donderdag, maar in mijn achterhoofd hield ik er wel rekening mee.
En als ik zo'n man zag lopen , liep hij helemaal naar achteren en werd(gelukkig) aan het oog onttrokken.
Ik heb het uit betrouwbare bron en zal er ook niet meer heen gaan.
Sorry dat ik het nog aangeprezen had.
In de Rijnmond heb je hier en daar leuke stukjes (kunstmatig aangelegd, dat wel) bos/natuur. Het is leuk daar doorheen te fietsen of te wandelen, ware het niet dat een bepaalde groep mensen het nodig vindt daar illegaal te bbqen, ofwel in een miniscuul kledingstukje te zonnen, of elkaar lichamelijk voor een momentje aantrekkelijk te vinden. Op bepaalde tijdstippen moet je het daar dus mijden. Melden bij de politie heeft weinig zin, want morgen komen ze gewoon weer.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ben ik erg "hebberig" als ik eens wat van die plekjes mag weten van jullie?
En is dat ook leuk voor kinderen of is het meer voor een rustig uurtje lezen?
Ook bij water en zijn er toiletten?
Wat ben ik vragerig he?
Wat ben ik vragerig he?
Ik zou het niet weten, woon aan de noordkant van de Maas. Vlinder waarschijnlijk aan de zuidkant en dat is volgens mij de betere kant?Herman60 schreef:Ben ik erg "hebberig" als ik eens wat van die plekjes mag weten van jullie?
Wat ben ik vragerig he?
Wij gingen vroeger naar Binnenmaas, een leuk recreatieterrein. Maar hoe het er nu is zou ik niet weten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Ik zou het niet weten, woon aan de noordkant van de Maas. Vlinder waarschijnlijk aan de zuidkant en dat is volgens mij de betere kant?Herman60 schreef:Ben ik erg "hebberig" als ik eens wat van die plekjes mag weten van jullie?
Wat ben ik vragerig he?
Wij gingen vroeger naar Binnenmaas, een leuk recreatieterrein. Maar hoe het er nu is zou ik niet weten.
Binnenmaas is wel leuk maar met mooi weer ook druk en alles betalen.
Voor mij ook niet echt in de buurt.
Lingebos is ook leuk bij Arkel, maar ook weer niet in de buurt.
Tussen Rijmond en de Alblasserwaard heb je honderden leuke plekjes. Eerst een stukje Kinderdijk volgen en neem dan een knooppunt wat verder weg en je komt heerlijk veel plekjes tegen.
Hier kun je ook leuke wandelroutes vinden: http://www.zondagsnomaden.nl/wandelingen/hoek.html
http://www.rijnmond.nl/nieuws/03-04-200 ... -rotterdam
Onderaan de euromast heb je een heerlijk groot en rustig wandelpark.
Bij de Kralingse Plas kun je ook heerlijk toeven.
En verder: ga door de polder rijden en je komt veel rustige plekken tegen. Kleed mee, mand met proviand mee, een boek mee en anti-muggenspray mee en je hebt een heerlijke middag. Wij hebben afgelopen week een bootje gehuurd bij de Biesbosch. Kun je ook bij diverse rustige plekken aanmeren en zitten.
Hier kun je ook leuke wandelroutes vinden: http://www.zondagsnomaden.nl/wandelingen/hoek.html
http://www.rijnmond.nl/nieuws/03-04-200 ... -rotterdam
Onderaan de euromast heb je een heerlijk groot en rustig wandelpark.
Bij de Kralingse Plas kun je ook heerlijk toeven.
En verder: ga door de polder rijden en je komt veel rustige plekken tegen. Kleed mee, mand met proviand mee, een boek mee en anti-muggenspray mee en je hebt een heerlijke middag. Wij hebben afgelopen week een bootje gehuurd bij de Biesbosch. Kun je ook bij diverse rustige plekken aanmeren en zitten.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Wat ook leuk is: de slingelandse plassen en de strandjes bij Bergambacht of in Groot Ammers "achter het zwembad".
En je kan altijd in mijn achtertuin terecht.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Wat ook leuk is: de slingelandse plassen en de strandjes bij Bergambacht of in Groot Ammers "achter het zwembad".
Heb jij dan zo'n grote achtertuin Jolanda, dat we daar nog met zn tweetjes bij kunnen?
- JolandaOudshoorn
Ja hoor, er gaan veel makke schapen in het hok. Wij maken zelf meer gebruik van "het pleintje" dat tussen de huizen verscholen ligt. Er staat een wipkip en een glijbaan, maar het is er beregezellig!Herman60 schreef:JolandaOudshoorn schreef:Wat ook leuk is: de slingelandse plassen en de strandjes bij Bergambacht of in Groot Ammers "achter het zwembad".
Heb jij dan zo'n grote achtertuin Jolanda, dat we daar nog met zn tweetjes bij kunnen?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Ja hoor, er gaan veel makke schapen in het hok. Wij maken zelf meer gebruik van "het pleintje" dat tussen de huizen verscholen ligt. Er staat een wipkip en een glijbaan, maar het is er beregezellig!Herman60 schreef:JolandaOudshoorn schreef:Wat ook leuk is: de slingelandse plassen en de strandjes bij Bergambacht of in Groot Ammers "achter het zwembad".
Dan woon je zeker niet in de straat waar A woont maar meer de richting van haar zus?
Een bruiloft beschrijven... 

En heb je daarbij een bruiloft van iemand voor ogen? Is er onderhuidse spanning, of is het juist een prachtige bruiloft, met veel liefdeAfgewezen schreef:Een bruiloft beschrijven...

Vandaag mooi weer. Mijn zoon heeft de auto mee dus de boodschappen (gelukkig niet veel) doen we op de fiets.
Verder lekker in de tuin aan de gang.
Het onkruid schiet iedere keer weer de grond uit.
Verder lekker in de tuin aan de gang.
Het onkruid schiet iedere keer weer de grond uit.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wel veel liefde, verder hoop kommer en kwel.Mara schreef:En heb je daarbij een bruiloft van iemand voor ogen? Is er onderhuidse spanning, of is het juist een prachtige bruiloft, met veel liefdeAfgewezen schreef:Een bruiloft beschrijven...

En lukt het een beetje, put je uit eigen "kommer en kwel"? Ik hoop het niet voor je.Afgewezen schreef:Wel veel liefde, verder hoop kommer en kwel.Mara schreef:En heb je daarbij een bruiloft van iemand voor ogen? Is er onderhuidse spanning, of is het juist een prachtige bruiloft, met veel liefdeAfgewezen schreef:Een bruiloft beschrijven...
''Je mag wel alles eten, maar niet alles weten'', zou een vriend van me gezegd hebben....Mara schreef:En lukt het een beetje, put je uit eigen "kommer en kwel"? Ik hoop het niet voor je.Afgewezen schreef:Wel veel liefde, verder hoop kommer en kwel.Mara schreef:En heb je daarbij een bruiloft van iemand voor ogen? Is er onderhuidse spanning, of is het juist een prachtige bruiloft, met veel liefdeAfgewezen schreef:Een bruiloft beschrijven...
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -