Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
vegetarische nasi hmm.
wij gewone nasi - zoonlief lasagne.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mara schreef:Nou, over een poosje komen de nieuwe (Malta's bijv) die hoef je niet te schillen![]()
Maar een hele grote, in de oven gepoft, gevuld met zure room en bieslook, jammie, ook dan kun je je beurtje overslaan
Heerlijk: Potatoes in jacket... Mmmmm

brrr, die vind ik echt niet voor menselijke consumptie geschikt. Waterig, glibberig, enge smaak.Mariavt schreef:Dat doe ik meestal ook, of krieltjes zijn ook lekker!Marnix schreef:Als je met z'n tweeën bent zijn die pakjes aardappelschijfjes soms best makkelijk :-)
Als je ze kookt ja.... maar als je ze opbakt en lekker kruidt proeven ze niet meer waterig en eng 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
tworden denk ik restjes uit de vriezer (die in de frituurpan gaan) en als toetje lekker griekse yoghurt, appelstukjes, kaneel en honing.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Voor het eerst sinds twee jaar weer zuurkool! Mmmmm
- JolandaOudshoorn
spaghetti carbonare
morgen wil ik een engels ontbijt serveren.
Overigens wil mijn oudste graag aankomen, hij vertelde ietwat teleurgesteld dat hij de enigste in de klas is die nog geen 30 kg weegt. (nog lang niet zelfs, hij blijft steken op de 23,5)
Dus heeft hij gebakken spek uitgeroepen tot favoriet broodbeleg
Overigens wil mijn oudste graag aankomen, hij vertelde ietwat teleurgesteld dat hij de enigste in de klas is die nog geen 30 kg weegt. (nog lang niet zelfs, hij blijft steken op de 23,5)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Om aan te komen, kun je het beste 6 - 8 maal per dag eten. Geen grote maaltijden, maar normale porties + wat calorierijke tussendoortjes. Ik heb er ook eentje met zwaar ondergewicht, er werd zelfs gedreigd met sondevoedingJolandaOudshoorn schreef:spaghetti carbonare

Daar schrok hij van en is toen serieus gaan eten.
Nu zit hij zelfs tegen de bovenste lijn aan

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
rijst en kip op z'n zuidafrikaans (ik weet niet wat mijn man gaat klaarmaken, ik wacht maar af
)

Nasi met sate
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
hmmm dat is heerlijk. Eetsmakelijk straks.albion schreef:rijst en kip op z'n zuidafrikaans (ik weet niet wat mijn man gaat klaarmaken, ik wacht maar af)
Lassie schreef:hmmm dat is heerlijk. Eetsmakelijk straks.albion schreef:rijst en kip op z'n zuidafrikaans (ik weet niet wat mijn man gaat klaarmaken, ik wacht maar af)

Laatst gewijzigd door albion op 08 jan 2011, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Denk aan je lijnalbion schreef:Lassie schreef:hmmm dat is heerlijk. Eetsmakelijk straks.albion schreef:rijst en kip op z'n zuidafrikaans (ik weet niet wat mijn man gaat klaarmaken, ik wacht maar af)
Het was wat je noemt: verrukkeluk. Alles ging helemaal op. We waren 'tonnetje' rond!

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon