Iets eerder dan gebruikelijk, volgens de kaasboer.
Dus dat was smullen tijdens de lunch.

Echt waar? Tjonge...Zita schreef:Een elektriciteitsprobleem dat zichzelf schijnt te hebben opgelost. Ik hou wel van zaken die zelfreparerend functioneren.
Als het vanwege lekkage was is het inmiddels weer terug.Zita schreef:Een elektriciteitsprobleem dat zichzelf schijnt te hebben opgelost. Ik hou wel van zaken die zelfreparerend functioneren.
Was je niet lekker Helma?helma schreef:Zaterdagavond toen ik in bed wilde stappen lag er een knuffelbeer-warmwaterzak onder m'n dekbed.
Jongste dochter hoopte dat ik beter zou kunnen slapen als ik het wat warmer had.
![]()
![]()
jawel; maar al een paar maanden slecht slapenMara schreef:Was je niet lekker Helma?helma schreef:Zaterdagavond toen ik in bed wilde stappen lag er een knuffelbeer-warmwaterzak onder m'n dekbed.
Jongste dochter hoopte dat ik beter zou kunnen slapen als ik het wat warmer had.
![]()
![]()
Wel lief zeg
Pffft ik weet er alles van.helma schreef:jawel; maar al een paar maanden slecht slapenMara schreef:Was je niet lekker Helma?helma schreef:Zaterdagavond toen ik in bed wilde stappen lag er een knuffelbeer-warmwaterzak onder m'n dekbed.
![]()
![]()
Wel lief zeg
Ik zat ook verbijsterd met het licht aan vanmorgen. Maar de lekkage is ook erg afhankelijk van de windrichting. Of het lag niet aan de lekkage.refo schreef:Als het vanwege lekkage was is het inmiddels weer terug.Zita schreef:Een elektriciteitsprobleem dat zichzelf schijnt te hebben opgelost. Ik hou wel van zaken die zelfreparerend functioneren.
Mmmm jammie en onbespoten natuurlijk.Orchidee schreef:Frambozen en aardbeien uit eigen tuin
Waar?waar?waar?Mara schreef:Twee bossen pioenrozen kopen, voor slechts 5 euro en van de bloemenman er nog een bos bijkrijgen.![]()
Ze staan nu te geuren, in prachtige roze tinten.
Ik houd er zo van.
Ik ging tutti frutti halen bij de notenkraam op een markt. Daarnaast stond een bloemenkraam en ik werd helemaal enthousiast van die pioentjes.Zita schreef:Waar?waar?waar?Mara schreef:Twee bossen pioenrozen kopen, voor slechts 5 euro en van de bloemenman er nog een bos bijkrijgen.![]()
Ze staan nu te geuren, in prachtige roze tinten.
Ik houd er zo van.
Ik ben dol op pioenrozen. Ik heb er nu eentje in een vaas staan, en da's al een boeket op zich.