Heeft hij het beroep naar jouw gemeente aangenomen danHHKtE schreef:we hopen dat bericht op de waarheid is gegrondRonaldo schreef:Zojuist bereikt mij het bericht dat Ds. J. van Belzen het beroep naar Urk heeft aangenomen.

Heeft hij het beroep naar jouw gemeente aangenomen danHHKtE schreef:we hopen dat bericht op de waarheid is gegrondRonaldo schreef:Zojuist bereikt mij het bericht dat Ds. J. van Belzen het beroep naar Urk heeft aangenomen.
Avi schreef:Heeft hij het beroep naar jouw gemeente aangenomen danHHKtE schreef:we hopen dat bericht op de waarheid is gegrondRonaldo schreef:Zojuist bereikt mij het bericht dat Ds. J. van Belzen het beroep naar Urk heeft aangenomen.
En zonder allerlei vingers te wijzen: Ik denk dat het voor alle partijen het beste is zo: voor ds. Van Belzen , de GG Veenendaal en de GG Urk.HHKtE schreef:Mooi voor de Geref Gem op Urk !!!
Daar kan geen mens uitspraak over doen.Luther schreef:En zonder allerlei vingers te wijzen: Ik denk dat het voor alle partijen het beste is zo: voor ds. Van Belzen , de GG Veenendaal en de GG Urk.HHKtE schreef:Mooi voor de Geref Gem op Urk !!!
mhLuther schreef:En zonder allerlei vingers te wijzen: Ik denk dat het voor alle partijen het beste is zo: voor ds. Van Belzen , de GG Veenendaal en de GG Urk.HHKtE schreef:Mooi voor de Geref Gem op Urk !!!
Van harte mee eens!henriët schreef: mh
tja.
....