En wat zal onze Vader in de hemel er blij mee zijn. Hij wordt er gediend, zijn Woord klinkt er voor velen, en velen worden er door getroost, gesterkt, bemoedigd, bekeerd door Hem. Zou Hij denken: Ja maar er is geen verantwoordelijke synode? Het valt niet onder de Ger Gem? Ze missen een keer een middagdienst?Hendrikus schreef:Nou, zo kan die wel weer.pierre27 schreef:Ik hoor en lees genoeg, daarbij de ontmoetingen met geestelijke leeghoofden genomen, om een eerlijke conclusie te trekken, wat er ook tegenin gebracht gaat worden, te stellen dat eerder genoemde stichtingen dodelijk zijn voor de reformatorische gezindte.
Het is mijns inziens een grote schande dat voorstanders van dergelijke propaganda ruimte krijgen op dit forum.
Tjongejonge, wat word ik toch blij als ik dit soort uitlatingen lees
Het is een schande dat op een christelijk forum dit soort kritiek, niet op mensenwerk maar op Gods werk, wordt getolereerd. Wie kijkt naar de vruchten kan onmogelijk beweren dat dit niet Gods werk is. Ik vraag me wel eens met grote zorg af of bij sommigen hier de kerk niet belangrijker is geworden dat God. De kerk op 1 en God op nummer 2, want als 2 buiten 1 plaatsvindt wordt het onmiddelijk afgebrand omdat men bang is dat de kerk er onder zou leiden... als ze beter zouden kijken zouden ze zien dat die angst onterecht is trouwens.