óh wacht...jij hebt morgenhenriët schreef:dat ik niet weet waar ik beginnen moet, om eea te doen.. morgen is het al....![]()
dus eerst even een rustmomentje ingelast..

óh wacht...jij hebt morgenhenriët schreef:dat ik niet weet waar ik beginnen moet, om eea te doen.. morgen is het al....![]()
en nu is t al weer voorbij....helma schreef:óh wacht...jij hebt morgenhenriët schreef:dat ik niet weet waar ik beginnen moet, om eea te doen.. morgen is het al....![]()
Fijn joh!henriët schreef:en nu is t al weer voorbij....helma schreef:óh wacht...jij hebt morgenhenriët schreef:dat ik niet weet waar ik beginnen moet, om eea te doen.. morgen is het al....![]()
t was super!
Kon het even niet laten!!!henriët schreef:dat ik gecontroleerd word
uhm oude waarheid
bedankt voor je aanwezigheid
nee ik merkte het,Oude-Waarheid schreef:Kon het even niet laten!!!henriët schreef:dat ik gecontroleerd word
uhm oude waarheid
bedankt voor je aanwezigheid
Engeland?Wilma van den Berg schreef:Iemand die op het moment veel te ver bij mij vandaan is....
Ja, onder andere...henriët schreef:Engeland?Wilma van den Berg schreef:Iemand die op het moment veel te ver bij mij vandaan is....
ZeelandWilma van den Berg schreef:Ja, onder andere...henriët schreef:Engeland?Wilma van den Berg schreef:Iemand die op het moment veel te ver bij mij vandaan is....
Zeelandhenriët schreef:
Ja, onder andere...
Jazeker, ik denk ook aan jou hoor!Wilma van den Berg schreef:Zeelandhenriët schreef:
Ja, onder andere...![]()