Wie A zegt....helma schreef:jvdg schreef:Wie?helma schreef: ze lacht ook altijd nog zo blij in de krant
sssstttt........geheimpje
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
wie A zegt.......moet ook B zegge!!!!!1

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Een Levi 507, via marktplaats voor twee tientjes inclusief verzenden. Niet verkeerd.

Wat Kaw betreft, zn meissie zal wel een stukkie schrijven in het RD waar een fotootje van dr bijstaat waarop ze vriendelijk lacht.
- MarthaMartha
een paar flinke hompen kikkerdril
(vraag me niet hoe ik er aan kom, er stond met stoepkrijt bij de achterdeur dat ik in mijn vijver moest kijken, en toen ik dat deed zag ik kikkerdril)
mijn neefje zal wel blij zijn als hij 't hoort / ziet
(vraag me niet hoe ik er aan kom, er stond met stoepkrijt bij de achterdeur dat ik in mijn vijver moest kijken, en toen ik dat deed zag ik kikkerdril)
mijn neefje zal wel blij zijn als hij 't hoort / ziet
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
mijn 'droomlamp'
ze zeiden dat ie niet meer geleverd kon worden... kom ik de winkel in... zie ik hem staan...
verkocht!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Wilma van den Berg
Gaaf zeg, Daphne. Hoe ziet 'tie eruit?Daphne schreef:mijn 'droomlamp'![]()
![]()
ze zeiden dat ie niet meer geleverd kon worden... kom ik de winkel in... zie ik hem staan...
![]()
![]()
verkocht!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
huh???JolandaOudshoorn schreef:zwart haar!
vertel
(gemodderd???)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
ze werden mij te grijshenriët schreef:huh???JolandaOudshoorn schreef:zwart haar!
vertel
(gemodderd???)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Je begint ook al een oud mens te wordenJolandaOudshoorn schreef:ze werden mij te grijshenriët schreef:huh???JolandaOudshoorn schreef:zwart haar!
vertel
(gemodderd???)

Het is een staande lamp, hallogeen lampjes in ijsklontvormpjes... echt SUPER leukWilma van den Berg schreef:Gaaf zeg, Daphne. Hoe ziet 'tie eruit?Daphne schreef:mijn 'droomlamp'![]()
![]()
![]()
![]()
verkocht!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
maaaarrr je hebt hem in iedergeval in huis..... poeh en die kunnen ze je niet meer afpakken... 

Nieuwste aanwinst hier: een zak met tweedehands kleren, maat 36. Die pas ik uiteraard niet 

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
ik ook niet hoor...mentos schreef:Nieuwste aanwinst hier: een zak met tweedehands kleren, maat 36. Die pas ik uiteraard niet