Rens, ik had op de verwijderde pagina jou en je je naasten al veel sterkte gewenst. Verspil je energie niet aan de strijd met mensen die je mogelijk veroordelen, maar aan het zorgen dat je zelf de goede keuzes maakt.Rens schreef:lees dan eens, en nu ónbevooroordeeld, dat weblog. en probéér je te verplaatsen in een ánder en niet alléén uitgaan van eigen denkbeelden en vaste visie's.........................dat je het er niet mee eens bent, moet heel even niet meespelen.Kaw schreef:
Maar eh, Rens, het is voor het gewone klootjesvolk ook wel amazing wat jij allemaal beleefd.
Tracht énige objectiviteit op te brengen, anders lees je over zaken heen die nu net cruciaal zijn.
Wist je dat . . . [4]
We moeten het allemaal maar accepteren, niet te confronterend worden... niet te persoonlijk... terwijl ik er gewoon kots en kotsmisselijk van wordt. Rose site, afgeven op een ortodox kerkdorp, verliefd op een man... mag je allemaal hier niets van zeggen... fluwelen handschoenen ..en straks komt de aap uit de mouw. "Ik had er weer vele van jullie op de kast..." hahaha wat een humor...
Nee, zulke "humor" is aan mij niet besteed... is het echter allemaal waar maakt het nog veel triester...
Nee, zulke "humor" is aan mij niet besteed... is het echter allemaal waar maakt het nog veel triester...
Helemaal mee eens.BJD schreef:We moeten het allemaal maar accepteren, niet te confronterend worden... niet te persoonlijk... terwijl ik er gewoon kots en kotsmisselijk van wordt. Rose site, afgeven op een ortodox kerkdorp, verliefd op een man... mag je allemaal hier niets van zeggen... fluwelen handschoenen ..en straks komt de aap uit de mouw. "Ik had er weer vele van jullie op de kast..." hahaha wat een humor...
Zo'n reactie was ik aan typen in het topic wat verwijderd was. Dus, mee eens.BJD schreef:We moeten het allemaal maar accepteren, niet te confronterend worden... niet te persoonlijk... terwijl ik er gewoon kots en kotsmisselijk van wordt. Rose site, afgeven op een ortodox kerkdorp, verliefd op een man... mag je allemaal hier niets van zeggen... fluwelen handschoenen ..en straks komt de aap uit de mouw. "Ik had er weer vele van jullie op de kast..." hahaha wat een humor...
Waarom moet je er zoveel ruchtbaarheid aan geven dat je homo bent? Dat heb ik nooit begrepen. Je wilt toch ook hetzelfde behandeld worden? Hoe kan het dat je er pas na 59 jaar achter komt? Waarom doe je dan ook gelijk je haar anders? Hoe lang hou je zoiets vol? Hoe kun je dan ook gelijk scheiden met je vrouw? Hoe kun je zo dom zijn om TWEE keer te trouwen terwijl iets in je altijd op een homo geaardheid wees? Hoe kun je 100% homo zijn terwijl je heel je leven hetero bent geweest? Hoe komen die homo's midden op de Veluwe gelijk aan iemand op wie ze verliefd zijn? Hoe kun je met een Rooms Katholieke opvoeding en verder een christelijke achtergrond überhaupt verliefd worden op een jongen, in de zin van dat je daar ook voor uit komt?
Zomaar wat eerlijke vragen die toch beantwoord kunnen worden als je eerlijk bent?
Zomaar wat eerlijke vragen die toch beantwoord kunnen worden als je eerlijk bent?
Sjeik wil homo's laten verhongeren op eiland
AMSTERDAM - Sjeik Ramathan Shaban Mubajje wil alle homo's in Oeganda verbannen en laten verhongeren op een eiland in het meer Lake Victoria.
Ads door Google
mooi vakantiehuis & tuin
vlakbij meer en zee in historische stadje Veere-Zeeland
oudestraat23.googlepages.com
Vakantie in Suriname
Info met films en foto's Gratis adverteren en webshops
http://www.suriplein.com
Islamic Jawal
Mooie Islamitische beelden om uw GSM telefoon te verfraaien.
http://www.islamicjawal.com
Dat meldt de Belgische krant De Morgen. Mubajje vertelde journalisten aan de moskee van Kampala dat hij zijn voorstel besproken heeft met president Yoweri Museveni. "Ik vroeg hem een eiland in het Victoriameer, dan kunnen we de homo's naar het eiland sturen en ze er laten verhongeren. Dat is de manier om ons land van de homo's te verlossen."
Volgens een aantal geestelijken die bij de ontmoeting waren, heeft Museveni geen commentaar gegeven op het voorstel. De sjeik vindt ingrijpen noodzakelijk, anders wordt de samenleving nog decadenter. "Homoseksualiteit heeft al hele generaties om zeep geholpen en het homogedrag zal ook voor onze generatie gevolgen hebben. We moeten samen met andere religies strijden tegen homoseksualiteit."
Hij krijgt alvast de steun van een islamitische jeugdbeweging, die een soort van een 'anti-homoleger' wil oprichten. Een geestelijke bevestigt de plannen. "We zijn klaar om een macht op te richten en in te grijpen. We moeten een einde maken aan praktijken als homoseksualiteit", aldus Mulath Bukenya. Homoseksualiteit is vooralsnog niet verboden in Oeganda.
==
Ik mag aannemen, gelet op de instemming met een bepaalde posting, dat bovenstaande ook wel op flink wat instemming mag rekenen, al hoeft het nog niet helemáál zóver te gaan......
AMSTERDAM - Sjeik Ramathan Shaban Mubajje wil alle homo's in Oeganda verbannen en laten verhongeren op een eiland in het meer Lake Victoria.
Ads door Google
mooi vakantiehuis & tuin
vlakbij meer en zee in historische stadje Veere-Zeeland
oudestraat23.googlepages.com
Vakantie in Suriname
Info met films en foto's Gratis adverteren en webshops
http://www.suriplein.com
Islamic Jawal
Mooie Islamitische beelden om uw GSM telefoon te verfraaien.
http://www.islamicjawal.com
Dat meldt de Belgische krant De Morgen. Mubajje vertelde journalisten aan de moskee van Kampala dat hij zijn voorstel besproken heeft met president Yoweri Museveni. "Ik vroeg hem een eiland in het Victoriameer, dan kunnen we de homo's naar het eiland sturen en ze er laten verhongeren. Dat is de manier om ons land van de homo's te verlossen."
Volgens een aantal geestelijken die bij de ontmoeting waren, heeft Museveni geen commentaar gegeven op het voorstel. De sjeik vindt ingrijpen noodzakelijk, anders wordt de samenleving nog decadenter. "Homoseksualiteit heeft al hele generaties om zeep geholpen en het homogedrag zal ook voor onze generatie gevolgen hebben. We moeten samen met andere religies strijden tegen homoseksualiteit."
Hij krijgt alvast de steun van een islamitische jeugdbeweging, die een soort van een 'anti-homoleger' wil oprichten. Een geestelijke bevestigt de plannen. "We zijn klaar om een macht op te richten en in te grijpen. We moeten een einde maken aan praktijken als homoseksualiteit", aldus Mulath Bukenya. Homoseksualiteit is vooralsnog niet verboden in Oeganda.
==
Ik mag aannemen, gelet op de instemming met een bepaalde posting, dat bovenstaande ook wel op flink wat instemming mag rekenen, al hoeft het nog niet helemáál zóver te gaan......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tja, toch niet echt plaatsen waar een christelijk iemand terecht komt... Misschien kun je mijn vragen beantwoorden Rens?Kaw schreef:Parkeerplaatsen, barren, datingsites, verenigingen enz... Is goed georganiseerd hoor en ongeveer 4-7% van de mannen in Nederland is homo. Dat zijn er minimaal 50.000 in de Veluwe.Erasmiaan schreef:Hoe komen die homo's midden op de Veluwe gelijk aan iemand op wie ze verliefd zijn?
-
- Wilma van den Berg
Zie Mattheus 7Erasmiaan schreef:Tja, toch niet echt plaatsen waar een christelijk iemand terecht komt... Misschien kun je mijn vragen beantwoorden Rens?Kaw schreef:Parkeerplaatsen, barren, datingsites, verenigingen enz... Is goed georganiseerd hoor en ongeveer 4-7% van de mannen in Nederland is homo. Dat zijn er minimaal 50.000 in de Veluwe.Erasmiaan schreef:Hoe komen die homo's midden op de Veluwe gelijk aan iemand op wie ze verliefd zijn?