ik heb één maal patat uit de magnetron gegeten...........als ik alle lelijke woorden die verband houden met de smaak zou weglaten, dan heb ik niks gezegd.Lassie schreef:
why?
Wat staat er op het menu vandaag?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik wist het echt niet!Mariavt schreef:Dat wordt een raadspelletje dus nieuw topic: " Wie is de man van Arretje?" Of weet je écht niet wie het is?vlinder schreef:
Ehm, post je het hier en kan manlief het dan lezen op refoweb?
Enne wie is je man post hij hier ook?
En trouwens...Tukker post hier nauwelijks nog.....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ik heb een klein pakje gekocht bij de c1000 (nieuw in assortiment stond er bij, en had het nog nooit eerde gezien dus ik dacht laat ik het proberen. en het smaakt best).Rens schreef:ik heb één maal patat uit de magnetron gegeten...........als ik alle lelijke woorden die verband houden met de smaak zou weglaten, dan heb ik niks gezegd.Lassie schreef:
why?
ik wist het ook niet hoor!vlinder schreef:Ik wist het echt niet!Mariavt schreef:Dat wordt een raadspelletje dus nieuw topic: " Wie is de man van Arretje?" Of weet je écht niet wie het is?vlinder schreef:
En trouwens...Tukker post hier nauwelijks nog.....
Ha,ha, ik heb het aangepast....(ik heb toch niet tegen het zere been getrapt...vlinder schreef:Ehm, post je het hier en kan manlief het dan lezen op refoweb?Arretje schreef:Mmmm, lekker!helma schreef:Wij gaan een keer chinees halen:
babi pangpang en tjaptjoy
Wat wij gaan eten vertel ik vanavond nog wel.
De vorige keer dat ik het hier had gepost, kwam manlief thuis met de mededeling: Zo, eten we rijst met kip-kerrie? Had hij op zijn werk op refoweb gelezen....![]()
t'Was gelijk geen verrassing meer!
Dus nu laat ik hem lekker nog even in het ongewisse
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Tukkertje..........wie is datRens schreef:joh...."iedereen" weet toch dat dat Tukkertje is................ :!:Mariavt schreef:Dat wordt een raadspelletje dus nieuw topic: " Wie is de man van Arretje?" Of weet je écht niet wie het is?vlinder schreef:

Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Jouw man toch???????Arretje schreef:Tukkertje..........wie is datRens schreef:joh...."iedereen" weet toch dat dat Tukkertje is................ :!:Mariavt schreef:Dat wordt een raadspelletje dus nieuw topic: " Wie is de man van Arretje?" Of weet je écht niet wie het is?vlinder schreef:
Enne wie is je man post hij hier ook?![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Aan één heb ik er wel genoeg hoor!!Mariavt schreef:Jouw man toch???????Arretje schreef:Tukkertje..........wie is datRens schreef:joh...."iedereen" weet toch dat dat Tukkertje is................ :!:Mariavt schreef: Dat wordt een raadspelletje dus nieuw topic: " Wie is de man van Arretje?" Of weet je écht niet wie het is?![]()
![]()
![]()
![]()

Staat jou mán vandaag dan op het menu???? :shock: :shock: :shock:Arretje schreef:Aan één heb ik er wel genoeg hoor!!Mariavt schreef:Jouw man toch???????Arretje schreef:Tukkertje..........wie is datRens schreef: joh...."iedereen" weet toch dat dat Tukkertje is................ :!:![]()
![]()
![]()
![]()
:
Moderatorbericht:
pfffffffffffffffffffffff, ik schrók al........ :shock: :mrgreen:Arretje schreef:Toch maar iets anders gegeten:Rens schreef:[:
Staat jou mán vandaag dan op het menu???? :shock: :shock: :shock:
worteltjes, doperwtjes, aardappelpuree en een gehaktbal.
Moderatorbericht:
Lijkt me knap zwaar op de maag liggen pffffffff......... :roll:Rens schreef:Staat jou mán vandaag dan op het menu???? :shock: :shock: :shock:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Die stilte staat bij mij ook ingepland, in de trein naar huis en als ik ga slapen.
Verder staat er vandaag rijst met runderreeptjes en zomergroente uit de wok op het menu. En vanavond een lekkere whisky. Ik ga maar eens nadenken welke whisky ik dit keer doe, heb inmiddels al 4 soorten in huis
Ardberg
Laphroiag
Cardhu
Sound of Island.
hmmmm
Verder staat er vandaag rijst met runderreeptjes en zomergroente uit de wok op het menu. En vanavond een lekkere whisky. Ik ga maar eens nadenken welke whisky ik dit keer doe, heb inmiddels al 4 soorten in huis

Ardberg
Laphroiag
Cardhu
Sound of Island.
hmmmm
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."