11 Hond leren hoe hij niet door stoel heen zaktJean le Fontain schreef:Mooi! Dan hebben we gelijk 2 nieuwe projecten voor Luther:Jongere schreef:Hoor je dat, Jean? Er komt een hond!
9 timmeren hondenhok
10 afleren hondengehijg
Wat verzamel u/jij?
Re: Wat verzamel u/jij?
Luther schreef:Maarre... henriët, je moet 'm dan wel direct dat gehijg afleren!

hee tib, ook weer in t landTiberius schreef:Zo kan die wel weer, mensen, over die honden.
wat dacht je, meteen maar weer modderen..
heb je ook een hondenverzameling? althans het gaat hier in dit topic over verzamelen, maar t is nogal afgedwaald..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee joh, die komt net kijken. 't Zou me verbazen als-ie ouder is dan 3 maanden.Luther schreef:Haha, volgens mij is dat een hond die met emeritaat is?
25 kg is toch wel zwaar hoor, op schoothenriët schreef:die hondjes zijn ook echt heel lief, echt van die schoothondjes!

Luther schreef:Heb jij weleens een lieve hond gezien dan?

Ik ga d'r nu uitlaten

Heel mooi gedaan corydora, met name die druppel die nog net in het water valt. Prachtig! Vind alleen haar ogen wat flets...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Dank Jan, 1000-maal dank voor deze tip.jvdg schreef:Dreig gewoon met het niet uitvoeren van projecten 2 tot en met 8.Luther schreef:Neuh, vanaf dat moment ben ik hondeliefhebber, denk ik...jvdg schreef:Gewéééééldig!!!!henriët schreef:Maar als we nog s een hondje nemen, dan wordt het een Jack Russel!!!!!!!!!!!
Maar zet je daarmee niet een vriendschap op het spel?![]()
Maarre... henriët, je moet 'm dan wel direct dat gehijg afleren!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hé jongens, nou stoppen. Tiberius is terug van vakantie, dus we moeten na enkele weken allemaal weer terug in het hok...Auto schreef:11 Hond leren hoe hij niet door stoel heen zaktJean le Fontain schreef:Mooi! Dan hebben we gelijk 2 nieuwe projecten voor Luther:Jongere schreef:Hoor je dat, Jean? Er komt een hond!
9 timmeren hondenhok
10 afleren hondengehijg

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
wil je een wit voetje halen bij tib?Luther schreef:Hé jongens, nou stoppen. Tiberius is terug van vakantie, dus we moeten na enkele weken allemaal weer terug in het hok...Auto schreef:11 Hond leren hoe hij niet door stoel heen zaktJean le Fontain schreef:Mooi! Dan hebben we gelijk 2 nieuwe projecten voor Luther:Jongere schreef:Hoor je dat, Jean? Er komt een hond!
9 timmeren hondenhok
10 afleren hondengehijg
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, want hij heeft een Opel Zafira, die ik graag vrijwel kosteloos van 'm over zou willen nemen!henriët schreef:wil je een wit voetje halen bij tib?

wil tib van zn auto af dan??????
overigens heeft Jean ook nog een tip, de auto van jou kan meedoen met de sloopregeling...!~
Luther schreef:Ja, want hij heeft een Opel Zafira, die ik graag vrijwel kosteloos van 'm over zou willen nemen!henriët schreef:wil je een wit voetje halen bij tib?
Nee, ik val buiten de sloopregeling...henriët schreef:Luther schreef:Ja, want hij heeft een Opel Zafira, die ik graag vrijwel kosteloos van 'm over zou willen nemen!henriët schreef:wil je een wit voetje halen bij tib?![]()
![]()
overigens heeft Jean ook nog een tip, de auto van jou kan meedoen met de sloopregeling...!~
Hoe kom je erbij, dat ik een Opel Zafira heb?Luther schreef:Ja, want hij heeft een Opel Zafira, die ik graag vrijwel kosteloos van 'm over zou willen nemen!henriët schreef:wil je een wit voetje halen bij tib?

Ze heeft het over de auto, niet over jou ........Luther schreef:Nee, ik val buiten de sloopregeling...henriët schreef:Luther schreef:Ja, want hij heeft een Opel Zafira, die ik graag vrijwel kosteloos van 'm over zou willen nemen!henriët schreef:wil je een wit voetje halen bij tib?![]()
![]()
Geen dank, graag gedaan!!Luther schreef:Dank Jan, 1000-maal dank voor deze tip.jvdg schreef:
Dreig gewoon met het niet uitvoeren van projecten 2 tot en met 8.

De tip gaat trouwens ook op voor de projecten 9,10 en 11.

Volgens mij zag ik die bij je op de oprit staan.... maar dat is kennelijk het boodschappenwagentje van je vrouw en rij je zelf in een.......Tiberius schreef:Hoe kom je erbij, dat ik een Opel Zafira heb?Luther schreef:Ja, want hij heeft een Opel Zafira, die ik graag vrijwel kosteloos van 'm over zou willen nemen!henriët schreef:wil je een wit voetje halen bij tib?