mathilde schreef:Ik báál van tijdgebrek, waardoor ik heel veel dingen af heb moeten zeggen, mensen al drie weken op een reactie op een mail/pb moet laten wachten en al helemaal niet op de chat kan zijn...
Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
- monique
hoe raad je het tiberius ?Tiberius schreef:Ook als het voor je eigen bestwil is?monique schreef:ik baal ervan dat mensen met mijn zaken bemoeien
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Lekke banden, als de meiden een lekke band hebben onderweg en ze bellen op: kom je me halen...
- Wilma van den Berg
Altijd dat gezeur over mensen en van mensen terwijl het Woord van God centraal moet staan!!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Tsja, aan de andere kant: wat zou jij doen als je een lekke band hebt?aritha schreef:Lekke banden, als de meiden een lekke band hebben onderweg en ze bellen op: kom je me halen...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
op het moment zelf zie het vaak niet in, maar achteraf als je terugkijkt denk je, hè, dat was toch goed, en zie het niet als bemoeien misschien maar meer als zorg voor jou, dan ziet t er al anders uit!!!!!jvdg schreef:Vaak juist dan........Tiberius schreef:Ook als het voor je eigen bestwil is?monique schreef:ik baal ervan dat mensen met mijn zaken bemoeien
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
dat ik nog heel veel wil en moet doen en dat het me niet lukt 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hoe komt dat?JolandaOudshoorn schreef:dat ik nog heel veel wil en moet doen en dat het me niet lukt
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
dat ik gisteravond heerlijk op tijd in bed lag en lekker sliep toen ik wakker gebeld werd. En vannacht slecht geslapen heb.
- dat ik zoveel wil, maar nu weinig kan
- dat ik ontzettend veel theorie mis op school
- dat ik nu een raar vorm gezicht heb
- dat dit alles een gevolg is van de bof
- dat ik nu een raar vorm gezicht heb

My one and only goal;
His image in my soul.
tja...je boft nietJaCa schreef:- dat ik zoveel wil, maar nu weinig kan
- dat ik nu een raar vorm gezicht heb![]()

je kan altijd nog hier op de koffie komen

- JolandaOudshoorn
Maar een keer extra je studieboeken doorlezen!JaCa schreef:- dat ik zoveel wil, maar nu weinig kan
- dat ik nu een raar vorm gezicht heb![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik heb ze hier nog niet gezien. In de vakantie gingen wij ze altijd met de stofzuiger te lijf. M'n zusje vind die beesten zo vreselijk. Maar constant een gezoem boven mijn hoofd vind ik ook niks!aritha schreef:Muggen.
Nou, ik vind het zelf niet erg maar ik vind het irritant om wakker gemaakt te worden door mijn man, die met het volle licht aan, op muggenjacht gaat. En hoe...Gijs83 schreef:Ik heb ze hier nog niet gezien. In de vakantie gingen wij ze altijd met de stofzuiger te lijf. M'n zusje vind die beesten zo vreselijk. Maar constant een gezoem boven mijn hoofd vind ik ook niks!aritha schreef:Muggen.