Ik keek net op de NOS voor wat anders, maar daarvoor wist ik niet dat er een verlening was. (Gelukkig wonen wij op een rustige plek, waardoor ik geen gejuich of andere geluiden hoor.)Bezorgd schreef:Dat weet jij ook.GerefGemeente-lid schreef:Waarom?Bezorgd schreef:Is ook spannend begreep ikTiberius schreef:Rustig hier op het forum; des te drukker bij de buren.
Voetbal kijken
-
Re: Voetbal kijken
-
- Verbannen
Misschien heb ik wel alleen refoforum.nl openstaan op mijn laptop. De info over het aangenomen beroep kwam dit keer niet van bekende websites. En als er nog meer info volgt uit Walcheren (ik krijg zowaar wat moed), heb ik geen NPO nodig en waarschijnlijk wederom ook geen GerGemInfo.Bezorgd schreef:Dat weet jij ook.GerefGemeente-lid schreef:Waarom?Bezorgd schreef:Is ook spannend begreep ikTiberius schreef:Rustig hier op het forum; des te drukker bij de buren.
-
- Verbannen
Dan kan dit draadje nu wel op slot zeker?
Gelukkig is dat hele spektakel weer klaar voor de komende jaren.

Het gaat gewoon door, enkel zonder Nederland.GerefGemeente-lid schreef:Dan kan dit draadje nu wel op slot zeker?
-
Je houdt het nogal bijGerefGemeente-lid schreef:Dan kan dit draadje nu wel op slot zeker?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
Niet zo flauw joh.Bertiel schreef:Je houdt het nogal bijGerefGemeente-lid schreef:Dan kan dit draadje nu wel op slot zeker?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
- Bonny
- Contacteer:
Ach joh, het is op de bal en niet op de man. 

The Groom's still waiting at the altar
-
- Verbannen
Het kan mij in ieder geval geen bal schelen dat ze hebben verloren.Bonny schreef:Ach joh, het is op de bal en niet op de man.

- Bonny
- Contacteer:
Jij gaat vast daarom morgen uit eten bij de lokale ArgentijnGerefGemeente-lid schreef:Het kan mij in ieder geval geen bal schelen dat ze hebben verloren.Bonny schreef:Ach joh, het is op de bal en niet op de man.

The Groom's still waiting at the altar
-
GerefGemeente-lid schreef:Het kan mij in ieder geval geen bal schelen dat ze hebben verloren.Bonny schreef:Ach joh, het is op de bal en niet op de man.

Wie de schoen past, trekt hem aan.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
Zo'n woordgrapje is wel makkelijk scoren.HersteldHervormd schreef:GerefGemeente-lid schreef:Het kan mij in ieder geval geen bal schelen dat ze hebben verloren.Bonny schreef:Ach joh, het is op de bal en niet op de man.![]()
Wie de schoen past, trekt hem aan.
Laatst gewijzigd door MGG op 09 dec 2022, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen
Nee, dat kennen wij op Walcheren niet. We houden het graag bij het oude.Bonny schreef:Jij gaat vast daarom morgen uit eten bij de lokale ArgentijnGerefGemeente-lid schreef:Het kan mij in ieder geval geen bal schelen dat ze hebben verloren.Bonny schreef:Ach joh, het is op de bal en niet op de man.

-
In Vlissingen zit een Argentijns restaurant. Op basis van de naam Amigo is een inkoppertje met wie je er heen kan.GerefGemeente-lid schreef:Nee, dat kennen wij op Walcheren niet. We houden het graag bij het oude.Bonny schreef:Jij gaat vast daarom morgen uit eten bij de lokale ArgentijnGerefGemeente-lid schreef:Het kan mij in ieder geval geen bal schelen dat ze hebben verloren.Bonny schreef:Ach joh, het is op de bal en niet op de man.
- Maanenschijn
't Kan verkeren. Ik kom net van een interessante SGP avond met mr. dr. Cees Zweistra (als hervormde mag ik Cees zeggen
) en weet ik door simpel het forum bijlezen de uitslag van de wedstrijd. GerefGem-lid was de eerste die het meldde. Ik moet dit even verwerken.

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ik zou er maar geen complot achter zoeken.