Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Absoluut. Helemaal mee eens.jvdg schreef:Je weet niet half hou je mensen onder die omstandigheden blij maakt.henriët schreef:Vanmiddag heb ik zitten twijfelen om een begrafenis bij te wonen, maar dat lukte niet.
Toen heb ik een ovenschotel klaargemaakt en ben die bij mn vriendin wezen brengen, een verlaat condoleancebezoek zeg maar, en dan hoeft ze morgen niet te koken, na een week vol met verdriet en regelen enzo heb je vaak helemaal geen zin in zulksoort dingen.
Meeleven en liefde.
@Henriet, ik twijfel daar soms ook zo aan.
Pas nog, onze neef ligt in het ziekenhuis (best wel heftig allemaal) en maandag was ons nichtje (zusje van die neef) jarig (zie vierden het niet). Uit ervaring weet ik hoe belangrijk een verjaardag voor een tiener kan zijn, vooral in zo'n situatie. We hebben toch maar het kadootje gebracht. Ze was zo blij.
Achteraf dus blij dat ik het gedaan heb.
Gezellig... zou maar zo kunnen dat je me ziet fietsen. Kom vandaag bijna in alle wijken van de city.Hendrikus schreef:Vergaderen in Lassiecity
Vandaag post lopen, boodschappen doen, naar oma, naar een zieke vriendin, ondertussen wassen draaien en ophangen en huishouden. Vanavond nog een verjaardag dus ik moet ook nog even de stad in.
Onverwachts een dagje vrij (van m'n werk).
- JolandaOudshoorn
Ik zou vanmorgen een verjaardag hebben, maar ik heb een zieke en een afspraak om 12.00 (moet overeten op school) dus dat kan helaas niet doorgaan. Afhankelijk hoe mijn zoon zich verder voelt gaan we vanmiddag naar mijn ouders of blijven we lekker thuis.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik was van alles van plan, maar geloof dat het behoorlijk in duigen valt, óf de buikgriep van m'n broer is op mij overgesprongen, of de medicijnen werken averechts 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
naar de huisarts, naar de apotheek, pannenkoekenbakken, studeren, naar broer- schoonzus- en nichtjelief. En dan weer studeren, denk ik.
Ik had ook een verjaardag vanmorgenJolandaOudshoorn schreef:Ik zou vanmorgen een verjaardag hebben, maar ik heb een zieke en een afspraak om 12.00 (moet overeten op school) dus dat kan helaas niet doorgaan. Afhankelijk hoe mijn zoon zich verder voelt gaan we vanmiddag naar mijn ouders of blijven we lekker thuis.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
werken
vanavond oppassen
vanavond oppassen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
In je eigen nieuwe 'werkpaleis' zal het anders ook wel goed vergaderen zijn in lommerijke omgeving!Hendrikus schreef:Vergaderen in Lassiecity
Dat klopt, maar landelijke commissies vergaderen nu eenmaal graag in het midden van het land.Gijs83 schreef:In je eigen nieuwe 'werkpaleis' zal het anders ook wel goed vergaderen zijn in lommerijke omgeving!Hendrikus schreef:Vergaderen in Lassiecity
~~Soli Deo Gloria~~
Vandaag een vrije dag gevierd. Wel even stof gezogen en boodschappen gedaan en eten gekookt. Zometeen naar de tienerclub. Eén van de leiders werkt bij de recherche op Schiphol en houdt een inleiding over drugs. Vroeg een jongen vorige week: cool, mogen we ook proeven?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Vandaag een vrije dag gevierd. Wel even stof gezogen en boodschappen gedaan en eten gekookt. Zometeen naar de tienerclub. Eén van de leiders werkt bij de recherche op Schiphol en houdt een inleiding over drugs. Vroeg een jongen vorige week: cool, mogen we ook proeven?

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Vandaag had ik een vrije dag genomen en ben heel hard aan het werk geweest.
Vanmorgen om 0800 uur was ik al aan het schilderen in het nieuwe huisje van mijn zoon. En het schilderwerk is klaar. De muurverf mag de jongelui erop smeren.
Verder vandaag op pad geweest voor verjaardagscadeau voor mijn mijn jongste dochter. Ze heeft het meteen gekregen. (lastig inpakken 2 kleine dwergkonijntjes)
Verder vanavond gewoon lekker op de bank.
O ja, nog telefoontje dat ik morgen niet vrij ben. Moet dus werken en verwacht dat ik er morgen niet zal zijn.
Vanmorgen om 0800 uur was ik al aan het schilderen in het nieuwe huisje van mijn zoon. En het schilderwerk is klaar. De muurverf mag de jongelui erop smeren.
Verder vandaag op pad geweest voor verjaardagscadeau voor mijn mijn jongste dochter. Ze heeft het meteen gekregen. (lastig inpakken 2 kleine dwergkonijntjes)
O ja, nog telefoontje dat ik morgen niet vrij ben. Moet dus werken en verwacht dat ik er morgen niet zal zijn.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Oude-Waarheid
Ach had je geen hoge zijde hoedfluitje schreef:Vandaag had ik een vrije dag genomen en ben heel hard aan het werk geweest.

Een heerlijke zaterdag waarin niks moet maar mag. De 1e was draait alweer. De bedden verschonen en wat in huis doen. Boodschappen. Manlief is werken. Dus als de kat van huis is....