Ariene schreef:Ik hier even om moest lachen.Tiberius schreef:Jullie hebben gelijk. Ik leen even een sleutel van mijn collega.![]()
Wist je dat [9] ...
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat [9] ...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- zusterelly
...ik gister op school hoorde dat in de groep van onze dochter (combinatie groep 5-6) veel ruzie.
...dat er in deze groep 4 groepjes zijn die met elkaar ruzie hebben/zoeken maar ook in de verschillende groepjes zelf is die ruzie er steeds.
...ik dat erg verdrietig vind.
...de ruzies eigenlijk om niks gaan: "ik denk dat die ander denkt dat die boos is..."
...ik nog even niet weet welke tips ik aan dochter hierin zou kunnen geven of dat ik het op z'n beloop moet laten.
...ik dan even deze hele wereld met al die ruzies vetes strijd en oorlog zat ben en vurig verlang naar de wederkomst van de Heere Jezus.
...ik daarin ook paradoxaal ben, want ik wil toch ook wel heel graag dat er nog mensen waar ik veel van houd tot bekering komen, voordat Hij komt.
...het dus even een warrig boeltje is in mijn gedachten.
...ik me niet helemaal hulpeloos en hopeloos voel, want de Heere God weet er van. Ps 139 en Ps 62.
...het prettig is om dit zo even op te schrijven.
...dat er in deze groep 4 groepjes zijn die met elkaar ruzie hebben/zoeken maar ook in de verschillende groepjes zelf is die ruzie er steeds.
...de ruzies eigenlijk om niks gaan: "ik denk dat die ander denkt dat die boos is..."
...ik nog even niet weet welke tips ik aan dochter hierin zou kunnen geven of dat ik het op z'n beloop moet laten.
...ik dan even deze hele wereld met al die ruzies vetes strijd en oorlog zat ben en vurig verlang naar de wederkomst van de Heere Jezus.
...ik daarin ook paradoxaal ben, want ik wil toch ook wel heel graag dat er nog mensen waar ik veel van houd tot bekering komen, voordat Hij komt.
...het dus even een warrig boeltje is in mijn gedachten.

...ik me niet helemaal hulpeloos en hopeloos voel, want de Heere God weet er van. Ps 139 en Ps 62.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- JolandaOudshoorn
Op hyves is hij ook al niet meer actief....Ariene schreef:Ik miste hem ook al.Lassie schreef:...Rens al een paar dagen niet op het forum is geweest. Weet iemand hoe het met hem gaat?
Maak me zorgen...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Heel herkenbaar Elly! Gelukkig ligt het moment van de wederkomst in Zijn hand en niet in de onze!!zusterelly schreef:...ik gister op school hoorde dat in de groep van onze dochter (combinatie groep 5-6) veel ruzie.
...het dus even een warrig boeltje is in mijn gedachten.![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik denk dat het verstandig is om je dochter goed in de gaten te houden, om te zien hoe haar gedrag is, verandert er iets, wordt ze juist stil/ teruggetrokken of juist druk, dan lijkt t me goed om er wat mee te doen,zusterelly schreef:...ik gister op school hoorde dat in de groep van onze dochter (combinatie groep 5-6) veel ruzie.
.
vaak is het zo dat je het het beste even kunt laten betijen, juist in die leeftijd van gr 5/6 komt dit zo enorm vaak voor, echt zo n ruzie achtige mentaliteit, de ik ben strijd is dan heel hevig, al is het op kinder niveau, wel is het zo dat er tijdig ingegrepen moet worden, als het niet alleen bij 'ruzie'clubjesvorming blijft. dwz als er vechten, pesten enz gedrag door komt, vandaar dat ik je aanraad je dochter in de gaten te houden.
Persoonlijk zou ik de leerkracht wel inlichten, die is wellicht blij als hij / zij weet wat er speelt, vaak wordt het wel gesignaleerd, maar soms glippen juist zulksoort zaken erdoorheen,
je kunt ook tegen je dochter zeggen dat ze het bij de leerkracht mag neerleggen ( desnoods via briefje) dan kan de leerkracht er wat sova lessen aan besteden ( lessen over omgaan met je zelf en de ander!
sterkte en succes ermee..
enne vergeet je eigen jeugd niet... ik meen dat er toen ook wel wat clubjes waren?!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...ik het gister supergezellig vond
...ik wel een teek had
...mn broer als arts in spé 'm er na een kwartier uit had
...die teek dus nogal tegenstribbelde
...teken net spinnen zijn
...ik een beetje bang ben voor spinnen
...ik al die kleine (en grote(re)) kids van gisteren mis

...ik wel een teek had

...ik een beetje bang ben voor spinnen

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Hij is op hyves helemaal verdwenen...! Er zijn toch mensen hier die telefonisch contact hebben met hem? Ik heb hem ook al gemist...Lassie schreef:...Rens al een paar dagen niet op het forum is geweest. Weet iemand hoe het met hem gaat?
jvdg, ik ben benieuwd
Dit bericht nog niet gelezen? Ik ben erg benieuwd nl. En ik heb nog geen antwoord gekregen

jvdg schreef:albion schreef:
DV morgen hopen wij voor 2 weken te vertrekken naar Kent (op de rand met Sussex).
Uiteraard ( ) gewapend met gedownloade preken.
Maar ik heb vernomen dat er in die buurt nog al wat strict baptist churches (Uckridge) zijn.
Kan iemand mij adviseren c.q. inlichten?
Ik ben misschien wat nieuwsgierig,maar ik vraag me af of je nog naar een Strict Baptist Chapel in de buurt geweest bent?
Dit bericht nog niet gelezen? Ik ben erg benieuwd nl. En ik heb nog geen antwoord gekregen

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dat is wel vreemd, hij heeft zijn hele profiel verwijderd.MariaW schreef:Hij is op hyves helemaal verdwenen...! Er zijn toch mensen hier die telefonisch contact hebben met hem? Ik heb hem ook al gemist...Lassie schreef:...Rens al een paar dagen niet op het forum is geweest. Weet iemand hoe het met hem gaat?
Wanneer hij in het ziekenhuis ligt lijkt me dat hij dat niet doet.
Wellicht weer teleurgesteld?
Rens, wanneer je dit op één of andere manier toch leest;
Sterkte en we missen je!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
ik helemaal niet goed word van archaïsch taalgebruik....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
.... ik me mega irriteer aan het gedrag van een chatter
.....ik vanmiddag in de chat niet tot 10 kon tellen
k zal s om t hoekje komen kijken...Lassie schreef:.... ik me mega irriteer aan het gedrag van een chatter
Lees je dat dan?henriët schreef:ik helemaal niet goed word van archaïsch taalgebruik....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
...........ik nog steeds "alive and kicking" ben
...........ik echter mentaal zo'n beetje gesloopt ben door een 4-tal dagvaardingen van schuldeisers voor een totaal van 33.000.........
...........ik ruim een week niet heb gegeten bij gebrek aan pecunia
...........ik jullie vraag om nog even geduld te hebben alvorens ik weer acte de presence geef hier
...........ik het overgrote deel van de dag op bed lig, te dizzy om wat te doen.
wie zich geroepen voelt om contact op te nemen, kan dat het beste doen via 1948vdlinden@live.nl, als je dan een telefoonnummer wilt hebben kun je de vraag dáár kwijt!
groetjes allemaal!!!!!!!!!!!
...........ik echter mentaal zo'n beetje gesloopt ben door een 4-tal dagvaardingen van schuldeisers voor een totaal van 33.000.........
...........ik ruim een week niet heb gegeten bij gebrek aan pecunia
...........ik jullie vraag om nog even geduld te hebben alvorens ik weer acte de presence geef hier
...........ik het overgrote deel van de dag op bed lig, te dizzy om wat te doen.
wie zich geroepen voelt om contact op te nemen, kan dat het beste doen via 1948vdlinden@live.nl, als je dan een telefoonnummer wilt hebben kun je de vraag dáár kwijt!
groetjes allemaal!!!!!!!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
hmprff schreef:...ik het gister supergezellig vond![]()
![]()
![]()
...ik wel een teek had![]()
...ik een beetje bang ben voor spinnen![]()
....teken hier een dagelijkse routine zijn
.... mijn man - opgegroeid in the " backwoods " daar expert in is
.... hij rookt, blaast de rook over de teek en voila , het leed is geleden , daar gaat hij of zij
.... is dan een beetje verdoofd en je pakt hem er zo uit
..... werkt uitstekend!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty