Hahahaha, hou het erop dan dat ik het geld ervoor verloren ben.
Maar...........jullie hebben gelijk............. ik klikte weer eens zonder na te denken.
refo schreef:Maar hoe ben je die dan verloren?fluitje schreef:Neu, gewoon met patat en pindasaus.helma schreef:en zo'n pot jam erbij ?fluitje schreef:CD-kast deel III van de Ikea
Daarbij ook nog maar meteen een zak met gehaktballetjes gehaald.
je verstand verloren???????????????????fluitje schreef:![]()
Hahahaha, hou het erop dan dat ik het geld ervoor verloren ben.
Maar...........jullie hebben gelijk............. ik klikte weer eens zonder na te denken.
Mag ik dan even opmerking dat ik je postings altijd graag lees en dat ik volgens mij hier iets zeldszaams meemaak..........dat jij je humeur verloren bent. Want ik heb zo'n idee dat dat niet vaak gebeurt.Droelie schreef:Dankzij alle negatieve opmerkingen van mijn collega richting mij ben ik mn goede humeur verloren... :evil
Klopt..fluitje schreef:Mag ik dan even opmerking dat ik je postings altijd graag lees en dat ik volgens mij hier iets zeldszaams meemaak..........dat jij je humeur verloren bent. Want ik heb zo'n idee dat dat niet vaak gebeurt.Droelie schreef:Dankzij alle negatieve opmerkingen van mijn collega richting mij ben ik mn goede humeur verloren... :evil
Groetjes
Lourens
En nu in het nederlands....refo schreef:Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.....
en je gaat naar duitsland dit weekendDroelie schreef:En nu in het nederlands....refo schreef:Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.....
Idd.. daar zat ik me net ook ernstig zorgen om te makenzusterelly schreef:en je gaat naar duitsland dit weekendDroelie schreef:En nu in het nederlands....refo schreef:Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.....![]()
Droelie schreef:Idd.. daar zat ik me net ook ernstig zorgen om te makenzusterelly schreef:en je gaat naar duitsland dit weekendDroelie schreef:En nu in het nederlands....refo schreef:Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.....![]()
![]()
Meen je dat nou?Droelie schreef:Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wat het betekend..
up one minute and down the nextDroelie schreef:Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wat het betekend..
vergelijk het met je karakter..Droelie schreef:Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wat het betekend..