Tiberius schreef:Niet te veel happen.Mariavt schreef:(kan eindelijk weer normaal eten)

Tiberius schreef:Niet te veel happen.Mariavt schreef:(kan eindelijk weer normaal eten)
Mmmm, lekker!helma schreef:Wij gaan een keer chinees halen:
babi pangpang en tjaptjoy
Ja gelukkig wel, nu kan ik weer genieten van de maaltijd die manlief aan het bereiden is.......Wilma van den Berg schreef:Fijn dat je weer normaal kunt eten Maria!Mariavt schreef:Tiberius schreef:Niet te veel happen.Mariavt schreef:(kan eindelijk weer normaal eten)![]()
![]()
Hiermee neem ik aan dat de pijn ook (zo goed als) weg is!
Heerlijk
Ehm, post je het hier en kan manlief het dan lezen op refoweb?Arretje schreef:Mmmm, lekker!helma schreef:Wij gaan een keer chinees halen:
babi pangpang en tjaptjoy
Wat wij gaan eten vertel ik vanavond nog wel.
De vorige keer dat ik het hier had gepost, kwam manlief thuis met de mededeling: Zo, eten we rijst met kip-kerrie? Had hij op zijn werk op refoweb gelezen....![]()
t'Was gelijk geen verrassing meer!
Dus nu laat ik hem lekker nog even in het ongewisse
Dat wordt een raadspelletje dus nieuw topic: " Wie is de man van Arretje?" Of weet je écht niet wie het is?vlinder schreef:
Ehm, post je het hier en kan manlief het dan lezen op refoweb?
Enne wie is je man post hij hier ook?
joh...."iedereen" weet toch dat dat Tukkertje is................ :!:Mariavt schreef:Dat wordt een raadspelletje dus nieuw topic: " Wie is de man van Arretje?" Of weet je écht niet wie het is?vlinder schreef:
Rens schreef:joh...."iedereen" weet toch dat dat Tukkertje is................ :!:Mariavt schreef:Dat wordt een raadspelletje dus nieuw topic: " Wie is de man van Arretje?" Of weet je écht niet wie het is?vlinder schreef:
die mag je dan per omgaande aan de honden opvoeren (als die ze tenminste luisten..........)Lassie schreef:patatjes uit de magnetron.