Beroepingswerk [10]
Re: Beroepingswerk [10]
Dat weet ik ook niet. Het maakt mij niet uit, al plaatsen jullie het er zes keer in.
Het maakt mij ook niet uit, maar ik vraag me wel af of dit topic meerwaarde heeft. Geïnteresseerden in beroepingswerk kunnen beter dagelijks even een kijkje nemen op prekensite of dominees.nl. Daar wordt alles tot in de puntjes bijgehouden. Hier is het alleen maar knip en plak-werk.Tiberius schreef:Dat weet ik ook niet. Het maakt mij niet uit, al plaatsen jullie het er zes keer in.
Zeker, je hebt gelijk. Maar waar de één veel waarde hecht aan het topic "Wat schaft de pot vandaag?" vindt de ander het topic Beroepingswerk enorm belangrijk. Niemand hoeft elk topic bij te houden.freek schreef:Het maakt mij ook niet uit, maar ik vraag me wel af of dit topic meerwaarde heeft. Geïnteresseerden in beroepingswerk kunnen beter dagelijks even een kijkje nemen op prekensite of dominees.nl. Daar wordt alles tot in de puntjes bijgehouden. Hier is het alleen maar knip en plak-werk.Tiberius schreef:Dat weet ik ook niet. Het maakt mij niet uit, al plaatsen jullie het er zes keer in.
Oud Gereformeerde Gemeenten
Bedankt voor Ederveen-ogg, A. Kort te Krimpen a/d IJssel-ogg.
Kerktijden
Bedankt voor Ederveen-ogg, A. Kort te Krimpen a/d IJssel-ogg.
Kerktijden
Hier kijk ik altijd wel even naar, om het op een rijtje te hebben. Ik ga al die andere sites niet af.freek schreef:Het maakt mij ook niet uit, maar ik vraag me wel af of dit topic meerwaarde heeft. Geïnteresseerden in beroepingswerk kunnen beter dagelijks even een kijkje nemen op prekensite of dominees.nl. Daar wordt alles tot in de puntjes bijgehouden. Hier is het alleen maar knip en plak-werk.Tiberius schreef:Dat weet ik ook niet. Het maakt mij niet uit, al plaatsen jullie het er zes keer in.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Gereformeerde Gemeenten
Tweetal te Rotterdam-IJsselmonde-gg, ds. G. Beens te Kootwijkerbroek-gg en stud. A. T. Huijser te Geldermalsen (indien beroepbaar). Stemmingsdatum: 11 juni
www.prekensite.nl/beroepingswerk.php
Tweetal te Rotterdam-IJsselmonde-gg, ds. G. Beens te Kootwijkerbroek-gg en stud. A. T. Huijser te Geldermalsen (indien beroepbaar). Stemmingsdatum: 11 juni
www.prekensite.nl/beroepingswerk.php
Gereformeerde Gemeenten:
Tweetal te Oostkapelle: ds. B.J. van Boven te De Valk-Wekerom en kand. A.T. Huijser te Geldermalsen (indien beroepbaar); Stemmingsdatum: D.V. maandag 11 juni.
Bron: prekensite.nl
Tweetal te Oostkapelle: ds. B.J. van Boven te De Valk-Wekerom en kand. A.T. Huijser te Geldermalsen (indien beroepbaar); Stemmingsdatum: D.V. maandag 11 juni.
-
Heus schreef:Gereformeerde Gemeenten:
Wellicht zijn er al meer tweetallen bekend?
Wanneer wordt student Huijer eigenlijk beroepbaar gesteld?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Klopt dit wel? Ik zie Roterdam IJsselmonde staan en niet Oostkapelle?Heus schreef:Gereformeerde Gemeenten:
11 juni.Schemerlichtje schreef:Wanneer wordt student Huijer eigenlijk beroepbaar gesteld?
Het is inderdaad weer weg gehaald, maar het stond er wel.Auto schreef:Klopt dit wel? Ik zie Roterdam IJsselmonde staan en niet Oostkapelle?Heus schreef:Gereformeerde Gemeenten:
Ik vond het wel een aardig tweetal voor Oostkapelle.Auto schreef:Klopt dit wel? Ik zie Roterdam IJsselmonde staan en niet Oostkapelle?Heus schreef:Gereformeerde Gemeenten:
Ik kan me niet voorstellen dat dit klopt...Anker schreef:Ik vond het wel een aardig tweetal voor Oostkapelle.Auto schreef:Klopt dit wel? Ik zie Roterdam IJsselmonde staan en niet Oostkapelle?Heus schreef:Gereformeerde Gemeenten:
HHK
Beroepen te Wijk bij Heusden-hhg, ds. R. W. Mulder te Leerbroek-hhg. Beslissingsdatum: 23 juni 2012.
CGK
Beroepen te Putten-cgk, ds. F. W. van der Rhee te Rotterdam-oost - Capelle aan den IJssel-cgk.
Voordracht van beroep te Gorinchem-cgk op ds. C. C. den Hertog te Surhuisterveen-cgk. Stemming: 24 juni 2012
PKN
Beroep voornemens te Uddel-hg op ds. J. Prins te Ederveen-hg per 9 juni.
Gereformeerde Gemeenten
Tweetallen te:
Kampen-gg stud. A. T. Huijser te Geldermalsen en ds. M. Karens te Werkendam-gg. Stemming: 14 juni 2012
Leiderdorp-gg stud. A. T. Huijser te Geldermalsen en ds. P. Mulder te Krimpen aan den Ijssel-gg. Stemming: 11 juni 2012
www.dominees.nl/beroepen.php en www. prekensite.nl/beroepongswerk.php
Beroepen te Wijk bij Heusden-hhg, ds. R. W. Mulder te Leerbroek-hhg. Beslissingsdatum: 23 juni 2012.
CGK
Beroepen te Putten-cgk, ds. F. W. van der Rhee te Rotterdam-oost - Capelle aan den IJssel-cgk.
Voordracht van beroep te Gorinchem-cgk op ds. C. C. den Hertog te Surhuisterveen-cgk. Stemming: 24 juni 2012
PKN
Beroep voornemens te Uddel-hg op ds. J. Prins te Ederveen-hg per 9 juni.
Gereformeerde Gemeenten
Tweetallen te:
Kampen-gg stud. A. T. Huijser te Geldermalsen en ds. M. Karens te Werkendam-gg. Stemming: 14 juni 2012
Leiderdorp-gg stud. A. T. Huijser te Geldermalsen en ds. P. Mulder te Krimpen aan den Ijssel-gg. Stemming: 11 juni 2012
www.dominees.nl/beroepen.php en www. prekensite.nl/beroepongswerk.php
HHK
Beroepen te Waarder en te Ouderkerk aan den IJssel, ds. R. W. Mulder te Leerbroek.
Beroep voornemens te Loon op Zand op ds. R. W. Mulder te Leerbroek.
CGK
Beroepen te Drachten, ds. H. J. Vazquez te Maarssen.
Gereformeerde Gemeenten
Tweetal te:
Beekbergen ds. G. Beens te Kootwijkerbroek en stud. A. T. Huijser te Geldermalsen;
Groningen stud. A. T. Huijser te Geldermalsen en ds. D. W. Tuinier te Aagtekerke. Stemmingsdatum: 11 juni 2012.
Gereformeerd Gezind en www.dominees.nl/beroepen.php
Beroepen te Waarder en te Ouderkerk aan den IJssel, ds. R. W. Mulder te Leerbroek.
Beroep voornemens te Loon op Zand op ds. R. W. Mulder te Leerbroek.
CGK
Beroepen te Drachten, ds. H. J. Vazquez te Maarssen.
Gereformeerde Gemeenten
Tweetal te:
Beekbergen ds. G. Beens te Kootwijkerbroek en stud. A. T. Huijser te Geldermalsen;
Groningen stud. A. T. Huijser te Geldermalsen en ds. D. W. Tuinier te Aagtekerke. Stemmingsdatum: 11 juni 2012.
Gereformeerd Gezind en www.dominees.nl/beroepen.php