Ja wat leuk is dat heDalia schreef:Ik ben oudtante geworden. Zo heet dat toch als je tante-zegger een kind krijgt?

Gefeliciteerd.

Ik ben ook al een aantal jaren oud-tante, was op mn 12e al tante.
Ja wat leuk is dat heDalia schreef:Ik ben oudtante geworden. Zo heet dat toch als je tante-zegger een kind krijgt?
Een jongetje. Ja is echt heel leuk!Mara schreef:Ja wat leuk is dat heDalia schreef:Ik ben oudtante geworden. Zo heet dat toch als je tante-zegger een kind krijgt?![]()
Gefeliciteerd.Is het een jongetje of een meisje?
Mijn oudste tante-zeggers, noemen me gewoon bij de voornaam. Zoveel schelen we niet in leeftijd en ik vond dat tante vroeger zo lachwekkend, ik was zelf nog een opstandige puber toen.Dalia schreef:Een jongetje. Ja is echt heel leuk!Mara schreef:Ja wat leuk is dat heDalia schreef:Ik ben oudtante geworden. Zo heet dat toch als je tante-zegger een kind krijgt?![]()
Ik zeg het ook wel eens tegen mijn neven. Maar ze blijven me stug tante noemen. Nou ja, ik ben ook al aardig grijs hoorMara schreef:Mijn oudste tante-zeggers, noemen me gewoon bij de voornaam. Zoveel schelen we niet in leeftijd en ik vond dat tante vroeger zo lachwekkend, ik was zelf nog een opstandige puber toen.Dalia schreef:Een jongetje. Ja is echt heel leuk!Mara schreef:Ja wat leuk is dat heDalia schreef:Ik ben oudtante geworden. Zo heet dat toch als je tante-zegger een kind krijgt?![]()
Het begint bij mij ook zilveren draden tussen het goud te worden hoor.Dalia schreef:Ik zeg het ook wel eens tegen mijn neven. Maar ze blijven me stug tante noemen. Nou ja, ik ben ook al aardig grijs hoorMara schreef: Mijn oudste tante-zeggers, noemen me gewoon bij de voornaam. Zoveel schelen we niet in leeftijd en ik vond dat tante vroeger zo lachwekkend, ik was zelf nog een opstandige puber toen.
Mijn oudste tante-zegger is mijn vriendin, al jaren...Mara schreef:Mijn oudste tante-zeggers, noemen me gewoon bij de voornaam.
Niet goed voor het milieu...Mara schreef:De witte was aan de waslijn, in het warme zonnetje.
Het lijkt wel een reclame voor wasmiddelen.![]()
Het geheim is echter simpel, lepel soda toevoegen en altijd op 90 graden wassen.
Hoeveel witte wassen heb jij per maand, mister? Het is wel goed voor je wasmachine om van tijd tot tijd een 'kookwas' te draaien.Mister schreef:Niet goed voor het milieu...Mara schreef:De witte was aan de waslijn, in het warme zonnetje.
Het geheim is echter simpel, lepel soda toevoegen en altijd op 90 graden wassen.
Ik ben klaar met de zogenaamde milieupolitie.Mister schreef:Niet goed voor het milieu...Mara schreef:De witte was aan de waslijn, in het warme zonnetje.
Was aan de waslijn geeft mij ook altijd vreugde. Daar kan ik echt van genieten.Mara schreef:De witte was aan de waslijn, in het warme zonnetje.
,,,,, totdat het eraf moet....dat is dan een heel pijnlijk moment waarschijnlijk?helma schreef:Was aan de waslijn geeft mij ook altijd vreugde. Daar kan ik echt van genieten.Mara schreef:De witte was aan de waslijn, in het warme zonnetje.
Ik ook. Ik ben blij dat ik het nog kan doen!helma schreef:nee hoor; ik kan echt wel genieten van huishoudelijke klusjes. En de was is wel een van mijn favorieten.
(ik ben geen overdreven poetser, maar doe wel met plezier mijn werk)![]()