fijn bericht, zeg..Jean le Fontain schreef: In vervolg hierop:
Henriët d'r vader (en mijn schoonpapa) moet nog tot morgenmiddag op de IC blijven; de artsen zijn tevreden. Als dit zo doorontwikkeld mag hij voor het weekend naar huis.
Onze stemming is op dit moment ontzettend dankbaar!
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
zojuist ging hier boven mijn huisje de rouwklok van de lange jan luiden. wat een indrukwekkend geluid is dat zeg, ik kreeg er helemaal kippenvel van.
zojuist mijn vader aan de telefoon gehad,
hij is gisteren niet gedotterd, maar heeft 2 stands gekregen.
naar omstandigheden maakt hij het goed.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
fijn!henriët schreef:zojuist mijn vader aan de telefoon gehad,
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
...en dat je het met ons delen wilt. Sterkte in alle dingen hoor!MarthaMartha schreef:fijn!henriët schreef:zojuist mijn vader aan de telefoon gehad,
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
En hoe is het met jouw vader?MarthaMartha schreef:fijn!henriët schreef:zojuist mijn vader aan de telefoon gehad,
Nee, het dichtste bij wat mogelijk is dat mevr.Luther een zuster is van meneer La Fontain of wellicht is ze er een nicht. Ik denk dat de relatie dus via mevr.Luther loopt...Jean le Fontain schreef: tja Gijs007...
Ben je al achter onze ingewikkelde familierelatie?
Gijs, je zit echt op een dwaalspoor!Gijs83 schreef:Nee, het dichtste bij wat mogelijk is dat mevr.Luther een zuster is van meneer La Fontain of wellicht is ze er een nicht. Ik denk dat de relatie dus via mevr.Luther loopt...Jean le Fontain schreef: tja Gijs007...
Jij bent weer aan zet...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
jou werkelijke achternaam verifieert niet met die zowel van meneer als mevrouw La Fontain dus, dus op die manier kan het niet, misschien ben jij nog een neef van meneer of mevrouw La F.Luther schreef:Gijs, je zit echt op een dwaalspoor!Gijs83 schreef:Nee, het dichtste bij wat mogelijk is dat mevr.Luther een zuster is van meneer La Fontain of wellicht is ze er een nicht. Ik denk dat de relatie dus via mevr.Luther loopt...Jean le Fontain schreef: tja Gijs007...
Jij bent weer aan zet...
Valt niet mee hè, Sherlock?Gijs83 schreef:jou werkelijke achternaam verifieert niet met die zowel van meneer als mevrouw La Fontain dus, dus op die manier kan het niet, misschien ben jij nog een neef van meneer of mevrouw La F.Luther schreef:Gijs, je zit echt op een dwaalspoor!Gijs83 schreef:Nee, het dichtste bij wat mogelijk is dat mevr.Luther een zuster is van meneer La Fontain of wellicht is ze er een nicht. Ik denk dat de relatie dus via mevr.Luther loopt...Jean le Fontain schreef: tja Gijs007...
Jij bent weer aan zet...

~~Soli Deo Gloria~~
Nee, Gijs...Gijs83 schreef:jou werkelijke achternaam verifieert niet met die zowel van meneer als mevrouw La Fontain dus, dus op die manier kan het niet, misschien ben jij nog een neef van meneer of mevrouw La F.Luther schreef:Gijs, je zit echt op een dwaalspoor!Gijs83 schreef:Nee, het dichtste bij wat mogelijk is dat mevr.Luther een zuster is van meneer La Fontain of wellicht is ze er een nicht. Ik denk dat de relatie dus via mevr.Luther loopt...Jean le Fontain schreef: tja Gijs007...
Jij bent weer aan zet...
Het antwoord staat in Spreuken 17: 17 en in ps. 119: 63 (onberijmd).
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nog niet helemaal happy, maar wel blij met m'n nieuwe fiets! 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Nee, Gijs...Luther schreef:
jou werkelijke achternaam verifieert niet met die zowel van meneer als mevrouw La Fontain dus, dus op die manier kan het niet, misschien ben jij nog een neef van meneer of mevrouw La F.
Het antwoord staat in Spreuken 17: 17 en in ps. 119: 63 (onberijmd).[/quote]
Dus er is helemaal geen familierelatie, gewoon goede kennissen/vrienden.
Nou, laat het woordje 'kennissen' weg en vervang het woordje gewoon door 'zeer' en plak voor het woordje 'harts' voor 'vrienden'.....Gijs83 schreef:Dus er is helemaal geen familierelatie, gewoon goede kennissen/vrienden.Luther schreef:Nee, Gijs...Gijs83 schreef:
jou werkelijke achternaam verifieert niet met die zowel van meneer als mevrouw La Fontain dus, dus op die manier kan het niet, misschien ben jij nog een neef van meneer of mevrouw La F.
Het antwoord staat in Spreuken 17: 17 en in ps. 119: 63 (onberijmd).