Marine. De landmacht beviel me niksfluitje schreef:Marine of landmacht?

Zure of zoute haring?
Marine. De landmacht beviel me niksfluitje schreef:Marine of landmacht?
Dan heb je zeker ook een trouwring van Ag?fluitje schreef:Ik kies voor Ag, vind ik toch mooier dan Au.
Refoforum, met refoweb heb ik niet echt ervaring en hier heb ik leuke contacten opgedaan en kan ik mijn tijd en energie wel kwijt!Hann00 schreef:Zoute haring, anders staat je gezicht de hele dag in zo'n raar grimas![]()
Refoforum of Refoweb?
Doe maar thuis muziek, doe ik vaker. Naar een concert gaan is vaak weer indrukwekkender.Lapressa schreef:hyven
thuis muziek draaien of naar concert gaan
rood(wat denk je!?), omdat het mijn haarkleur en ik denk dat Lassie ook om dezelfde reden daarvoor zal kiezen!Lassie schreef:instrumentaal (en dan het liefst klassiek vindt ik mooier)
blauw of rood
Roze....lichtroze dan. Dat vind ik zo liefelijk. Zo zacht, zo.....gewoon lief zeg maar en goed te combineren wat kleding betreftGijs83 schreef:rood(wat denk je!?), omdat het mijn haarkleur en ik denk dat Lassie ook om dezelfde reden daarvoor zal kiezen!Lassie schreef:instrumentaal (en dan het liefst klassiek vindt ik mooier)
blauw of rood
groen of roze
uh doe toch maar woordzoekers schilderen kan ik nietWilma van den Berg schreef:Roze....lichtroze dan. Dat vind ik zo liefelijk. Zo zacht, zo.....gewoon lief zeg maar en goed te combineren wat kleding betreftGijs83 schreef:rood(wat denk je!?), omdat het mijn haarkleur en ik denk dat Lassie ook om dezelfde reden daarvoor zal kiezen!Lassie schreef:instrumentaal (en dan het liefst klassiek vindt ik mooier)
blauw of rood
groen of roze
Schilderen of woordzoekers maken
bol.com (weet ik tenminste dat het er nog goed uitziet).helma schreef:strand. Super! En in het bos moet je zo uitkijken voor teken
bol.com of marktplaats
Puur! (en heel af en toe wit)Hann00 schreef:Van de boer!!! Lekker romig, vol van smaak, en goed om n natuurlijke weerstand op te bouwen!
Puur of wit?
roos, zo'n mooie grote rode......Wilma van den Berg schreef:Puur! (en heel af en toe wit)Hann00 schreef:Van de boer!!! Lekker romig, vol van smaak, en goed om n natuurlijke weerstand op te bouwen!
Puur of wit?
Roos of lavendel