Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
-- aan dat we gisteren een preek hoorden uit Lukas 13. waarbij de banden van een vrouw die in banden van de duivel was, door Christus verbroken werden, moest wel even aan mn posting denken van afgelopen week...
verder denk ik eraan dat het vandaag de verjaardag van mijn oma zou zijn geweest, helaas is ze gestorven, denkend aan hoe enorm goed ik het met haar had, hoe gezellig het altijd was, hoe ontzettend leuk het was als we de hele fam op haar verjaardag zagen, vaak hadden we een etentje ergens.
veel mooie herinneringen,
en ook gemis..
en dat doet pijn....
verder denk ik eraan dat het vandaag de verjaardag van mijn oma zou zijn geweest, helaas is ze gestorven, denkend aan hoe enorm goed ik het met haar had, hoe gezellig het altijd was, hoe ontzettend leuk het was als we de hele fam op haar verjaardag zagen, vaak hadden we een etentje ergens.
en ook gemis..
en dat doet pijn....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Heel veel sterkte. In het bijzonder de nabijheid van Christus toegewenst.henriët schreef:-- aan dat we gisteren een preek hoorden uit Lukas 13. waarbij de banden van een vrouw die in banden van de duivel was, door Christus verbroken werden, moest wel even aan mn posting denken van afgelopen week...
en ook gemis..
en dat doet pijn....
- Wilma van den Berg
henriët schreef:-- aan dat we gisteren een preek hoorden uit Lukas 13. waarbij de banden van een vrouw die in banden van de duivel was, door Christus verbroken werden, moest wel even aan mn posting denken van afgelopen week...
en ook gemis..
en dat doet pijn....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Aan mijn moeder (thuis), een vriendin die nu colleges aan het volgen is en een bezoek wat ik zaterdag hoop af te leggen.
Aan een vriendin die nu bedroefd op een begraafplaats staat.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
aan onze trouwdag.
- Wilma van den Berg
Aan een leerlinge van me, waarvan haar oma is overleden (donderdag de begrafenis)
- Wilma van den Berg
Nog heel eventjes, en dan....Lassie schreef:aan onze trouwdag.

Aan Rens................. 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Wilma van den Berg
Aan vanavond...waar een beslissing wordt bevestigd of het tegendeel daarvan aan het licht komt. Geen heftige avond, maar wel een bijzondere avond.
- monique
aan mn vriend het is nog steeds aan
vrijdag komt hij kennismaken met mn ouders dus kvind et vreeselijk eng
maar daarna ga ik met hem naar een receptie dus ik ben de hele avond lekker bij hem

vrijdag komt hij kennismaken met mn ouders dus kvind et vreeselijk eng

maar daarna ga ik met hem naar een receptie dus ik ben de hele avond lekker bij hem

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- JolandaOudshoorn
Spannend!!! maar het zal best goed gaanmonique schreef:aan mn vriend het is nog steeds aan![]()
vrijdag komt hij kennismaken met mn ouders dus kvind et vreeselijk eng![]()
maar daarna ga ik met hem naar een receptie dus ik ben de hele avond lekker bij hem![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
aan mijn man die (weer) nog niet thuis is van zijn werk
ik eigenlijk naar een toerustingsavond wil

gewoon gaan...helma schreef:aan mijn man die (weer) nog niet thuis is van zijn werk![]()
je hebt toch grote kids die even op kunnen passen,
hij vindt het best ok joh, als jij gaat....
be yourself!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ja maar dat heb ik dus gister ook al gedaan, toen moest ik naar een ouderavondhenriët schreef:gewoon gaan...helma schreef:aan mijn man die (weer) nog niet thuis is van zijn werk![]()
je hebt toch grote kids die even op kunnen passen,
hij vindt het best ok joh, als jij gaat....
be yourself!
(en hij is vanaf z'n werk direct doorgesjeesd naar de andere ouderavond)
de kleintjes liggen al op bed..dat is t probleem niet