Sorry, Ariene, maar ik hoop dat dat geen chocolade is die ik zie...Ariene schreef:
Katten mogen namelijk geen chocolade... Niet goed voor ze.
Sorry, Ariene, maar ik hoop dat dat geen chocolade is die ik zie...Ariene schreef:
Ik beloof dat ik er alleenBert Mulder schreef:Sorry, Ariene, maar ik hoop dat dat geen chocolade is die ik zie...Ariene schreef:
Precies, ik heb er heerlijk van genoten!!Ariene schreef:Ik beloof dat ik er alleenBert Mulder schreef:Sorry, Ariene, maar ik hoop dat dat geen chocolade is die ik zie...Ariene schreef:
maar jaloers naar zal kijken....
nee dat wil ikke ook mjamieJolandaOudshoorn schreef:....de ijscoman weer kwam
...ik wederom aan zo'n heerlijke dame blanche zit
...mmmmmmmm
@ Monique, sterkte hoor! Gods nabijheid en kracht van harte toegebedenmonique schreef:ik weet niet hoe et nu met hem ishenriët schreef:hoe is het nu met je opa monique, sterkte in en met alles joh! Zijn nabijheid gewenst!
ik zal het vanmiddag eens vragen
Inderdaad, zeker niet verkeerd! Kun je niet zorgen dat die beste meneer hier ook even langskomt?monique schreef:nee dat wil ikke ook mjamieJolandaOudshoorn schreef:....de ijscoman weer kwam
...ik wederom aan zo'n heerlijke dame blanche zit
...mmmmmmmm
waar ligt je grens bij een tijd....monique schreef:ik me soms zo opwind door sommige mensen hier op rf![]()
en dan niet die mensen die hier al een tijd op zitten
hoe bedoel jeAriene schreef:waar ligt je grens bij een tijd....monique schreef:ik me soms zo opwind door sommige mensen hier op rf![]()
heel goed meid, dan kun je je volledig aan je werk wijdenvlinder schreef:Wist je dat ik hier op mijn werk niet kan chatten?
Ik vroeg me af of ik me aangesproken moest voelen..monique schreef:hoe bedoel jeAriene schreef:waar ligt je grens bij een tijd....monique schreef:ik me soms zo opwind door sommige mensen hier op rf![]()