Wist je dat....................?
- Miscanthus
Welnee, ik herinner me alleen de tijd dat ik de sleutel kreeg van ons huis.....jacob schreef:Miscanthus schreef:oef, moet je hem van de PC aftrekken om aan het werk te gaan.....takkie schreef:wij morgen de sleutel krijgen van ons huis!!!...... (vroeger had je van die groene spring emoticons, die horen hier eigenlijk achter)![]()
Gefeliciteerd!:
valt het zo op?
:

Quoten, jongen. Gewoon quoten.Zoeffie schreef:en dat ik wel eens graag zou willen weten hoe jullie die grijze balk tevoorschijn krijgen. Mij lukt dat nl niet!
Alvast bedankt!
Dat doe je zo:
(quote) ................(/quote)
Alleen moet je dan in plaats van die ronde haken vierkante haken nemen (maar anders kon ik je het niet laten zien
Van 's morgens in alle vroegte tot in de late avond is het hier een kabaal van jewelste van de hele hordes volgels.............................Lassie schreef:..de lente komt, lente komt. weet je dat de lente komt. Alles komt weer uit.
....de vogels zich hier vollop laten horen?
8)
inclusief het kabaal van de haan hier, die zondagochtend had bedacht dat het wel aardig zou zijn om onder ons geopende slaapkamerraam 's morgens om 04,30 uur te beginnen met kraaien om vervolgens dat 1 1/2 uur vol te houden..............ik kon hem wel in kippensoep veranderen dat mormel!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn dank is groot voor de heldere uitleg!Afgewezen schreef:Quoten, jongen. Gewoon quoten.Zoeffie schreef:en dat ik wel eens graag zou willen weten hoe jullie die grijze balk tevoorschijn krijgen. Mij lukt dat nl niet!
Alvast bedankt!
Dat doe je zo:
(quote) ................(/quote)
Alleen moet je dan in plaats van die ronde haken vierkante haken nemen (maar anders kon ik je het niet laten zien)

Maar zeg jij tegen dames ook al jongen???

Deerne toch!!