Gefelie
- Wilma van den Berg
Re: Gefelie
Memento, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Samen met je vrouw wens ik je een fijne dag toe en al het nodige voor de toekomst.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Van harte Memento!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Memento,
Nog van harte gefeliciteerd! Je bent precies 14 dagen jonger als mij heb ik ff gespiekt op je hyves. Fijne dag gehad?
Nog van harte gefeliciteerd! Je bent precies 14 dagen jonger als mij heb ik ff gespiekt op je hyves. Fijne dag gehad?
beetje late reactie Memento, zie dat je jarig bent geweest,
alsnog van harte! en Zijn nabijheid gewenst!
Hopelijk een leuke, gezellige dag gehad,
en nog leuke cadeau's... wellicht boeken
alsnog van harte! en Zijn nabijheid gewenst!
Hopelijk een leuke, gezellige dag gehad,
en nog leuke cadeau's... wellicht boeken

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
Van harte gefeliciteerd Vlinder!!!JolandaOudshoorn schreef:Vlinder, volgens mij ben jij jarig!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ook van harte gefeliciteerd en nog fijne dag en jaren samen met Memento!JolandaOudshoorn schreef:Vlinder, volgens mij ben jij jarig!!
GEFELICITEERD!!!Gijs83 schreef:Ook van harte gefeliciteerd en nog fijne dag en jaren samen met Memento!JolandaOudshoorn schreef:Vlinder, volgens mij ben jij jarig!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Vlinder en Ethan van harte gefeliciteerd en Gods Zegen toegewenst voor de toekomst!!!!!
- JolandaOudshoorn
vlinder van HARTE gefeliciteerd!!!!!!!!