Marnix schreef:De CGK in Goes heeft Ds. Schenau uit Leiden beroepen... weet ik toevallig omdat ik bij de stemming was Dus vandaar mijn 1e bijdrage aan dit topic
Ha, ds. Schenau. Heb ik vaak beluisterd in Middelburg.
Ik niet Maar als hij het beroep aanneemt (hij heeft nog 2 andere beroepen, van eigen kerk en Capelle dacht ik) zal ik hem wel af en toe gaan horen.
Ik hoorde hem graag. Alleen was hij niet zo bevindelijk. Maar ja, je kunt niet alles hebben...
Ach ja, dan wissel je de 'linkse Wekkers' af met de 'rechtse Panders'. Dan heb je het juiste evenwicht
Marnix schreef:De CGK in Goes heeft Ds. Schenau uit Leiden beroepen... weet ik toevallig omdat ik bij de stemming was Dus vandaar mijn 1e bijdrage aan dit topic
Ik niet Maar als hij het beroep aanneemt (hij heeft nog 2 andere beroepen, van eigen kerk en Capelle dacht ik) zal ik hem wel af en toe gaan horen.
Ik hoorde hem graag. Alleen was hij niet zo bevindelijk. Maar ja, je kunt niet alles hebben...
Hehe... een beetje links dus...m ooi, mag ik wel. De CGK in Goes is ook niet zo bevindelijk dus het past mooi bij elkaar
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hersteld Hervormde Kerk
te Barneveld / Kootwijkerbroek / Voorthuizen (Kerkelijk Centrum De Valckenhoek), ds. N. den Ouden te Genemuiden. http://www.hhgbarneveldeo.nl
Protestantse Kerk in Nederland, Hervormde Gemeenten
te Goudswaard (vacature ds. A. Simons), kand. J. C. Breugem te Delft. http://home.kliksafe.nl/mvanderschoor/
Ds. Schenau heeft het beroep naar Goes aangenomen!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Protestantse Kerk in Ned.
Aangenomen: naar Woerden (herv. wijkgem. Oost), G. C. Vreugdenhil, voormalig zendingspredikant in Chili.
Bron : RD
Het is volgens mij al eerder gevraagd , maar is dit nu fam van Ds C.G. Vreugdenhil uit de GG ?
LB
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
geledu schreef:
Het is volgens mij al eerder gevraagd , maar is dit nu fam van Ds C.G. Vreugdenhil uit de GG ?
LB
:roll: :roll:
Bij ons de afkorting van Lekker Boeiend....
Als refo dat bedoelt geef ik hem gelijk.
O sorry, dat ik jullie kwets met zulke lichtzinnige vragen .
Hoe kan ik het ook in mn hoofd halen om zoiets hier te posten.
Nogmaals mijn welgemeende excuses als ik jullie , als braafste jongetjes uit de klas, gekwetst heb met mijn onnutte vraag.
O sorry, dat ik jullie kwets met zulke lichtzinnige vragen .
Hoe kan ik het ook in mn hoofd halen om zoiets hier te posten.
Nogmaals mijn welgemeende excuses als ik jullie , als braafste jongetjes uit de klas, gekwetst heb met mijn onnutte vraag.
Sorry mensen maar ik vind het een heel normale vraag van Geledu, wat is er mis mee???????
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4