Behalve afgelopen zomer is het in Nederland 4 jaren beter geweest als de zuidkust van Frankrijk.
Behalve die 4 jaren heb ik er 6 keer merendeels slecht weer gehad. Overigens geen nieuws, want sinds de mistral er in het zuiden waait is de kans op goed weer stukken minder daar. En niet voor niets loopt het daar leeg (mede door de arrogantie van de Fransen aldaar). Horeca sluit er vanwege het wegblijven van tourisme
Zo ook voor mij geen (Zuid)Frankrijk meer.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Mijn broer trouwt namelijk in Rusland. Dus dat is al een dure grap. :|
Je kan over een paar weken meerijden tot Zhitomyr, vandaar met de bus naar Kiev en daarna met de trein naar Moskou. Terugreis zal je zelf moeten regelen, dan zitten we vol.
Ben je ziek?
Zou ik ziek zijn zou ik niet gaan!
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Egbert schreef:Je kan over een paar weken meerijden tot Zhitomyr, vandaar met de bus naar Kiev en daarna met de trein naar Moskou. Terugreis zal je zelf moeten regelen, dan zitten we vol.
mag ik ook mee ? :roll: :roll:
kzou graag mee gaan, ondanks je ongeluk vorige keer niet afgeschrikt ?
ga je weer met eigen vervoer ?
Ja hoor zolang de 7e plaats niet bezet is mag je mee. Alleen terug zal je je moeten redden dan is de plaats besproken, en ja ondanks de aanrijding gaan we weer met eigen vervoer [hoe anders?] je weet toch, voor de verwerking zal je terug moeten naar de plaats des onheils.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
takkie schreef:Nog geen definitieve plannen. k zit aan Italie/zwitserland te denken. Iemand nog leuke tips?
Een leuk compromis is dan misschien Locarno aan het Lago Maggiore. Dicht bij de bergen en toch dat mediterrane gevoel.
Luino is ook super. Ligt net over de Zwitsers-Italiaanse grens in Italië aan het Lago Maggiore.
Je hebt daar ook een park met hollandse bemiddeling. (Fam. Pronk)
Supermooie omgeving en bijna altijd lekker weer.
takkie schreef:Nog geen definitieve plannen. k zit aan Italie/zwitserland te denken. Iemand nog leuke tips?
Een leuk compromis is dan misschien Locarno aan het Lago Maggiore. Dicht bij de bergen en toch dat mediterrane gevoel.
Luino is ook super. Ligt net over de Zwitsers-Italiaanse grens in Italië aan het Lago Maggiore.
Je hebt daar ook een park met hollandse bemiddeling. (Fam. Pronk)
Supermooie omgeving en bijna altijd lekker weer.
Enigste nadeel, in het vakantieverblijf zit je naast je buren [uit Nederland dus]. Andere optie zijn de Apenijnen [noordelijk Toscane] Niet zulke hoge bergen maar wel ruig en heel mooi.
Billy en Family hopen zomervakantie 2006 weer eens naar
SCHOOLZICHT
te gaan
de kinderen kan je geen groter plezier doen!!!!!!!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Billy schreef:Billy en Family hopen zomervakantie 2006 weer eens naar
SCHOOLZICHT
te gaan
Tsjoh.....jullie zijn wel fantasierijk hè.............
Elk jaar kom ik een soortgelijke posting van jouw tegen.
Wel eens buiten je reforeservaat geweest? :mrgreen:
Billy schreef:Billy en Family hopen zomervakantie 2006 weer eens naar
SCHOOLZICHT
te gaan
Tsjoh.....jullie zijn wel fantasierijk hè.............
Elk jaar kom ik een soortgelijke posting van jouw tegen.
Wel eens buiten je reforeservaat geweest? :mrgreen: