Voor een grote groep is het een ideaal huis. Huur in ons land eens een andere groepsaccommodatie...ook niet goedkoop. En je hebt hier echt alles. (Het is handig als je de prijs met anderen kan delen). Je loopt zelfs met 16 mensen elkaar nog niet voor de voeten. Het is echt een luxe vakantieverblijf. Vorig jaar hebben ze 5 sterren gekregen.Mannetje schreef:Voor 16 personen is het niet heel extreem deze prijs. Oké, het kost wat, maar je hebt ook wat.
Vakantie
Re: RE: Re: Vakantie
Re: Vakantie
Dat bedoel ik. Per persoon is het ook nog wel behoorlijk, maar niet extreem voor een luxe verblijf.
Wij zochten eerder dit jaar een 'groepsverblijf' voor 12 personen, voor een midweek. Tja, dan ga je ook richting de 1000, als het in een schoolvakantie is...
Het is ook maar wat je over hebt voor de vakantie.
Wij zochten eerder dit jaar een 'groepsverblijf' voor 12 personen, voor een midweek. Tja, dan ga je ook richting de 1000, als het in een schoolvakantie is...
Het is ook maar wat je over hebt voor de vakantie.
- Niet meer zo actief -
-
In ieder geval een wijze les: nooit je vakantieverblijf met naam en toenamen noemen op RF.
Ik vind de luxe eigenlijk wel meevallen. Ik hoop dat jullie er een ontspannen vakantie hebben met RUST, zeker gezien de grote zorgen!helma schreef:Voor een grote groep is het een ideaal huis. Huur in ons land eens een andere groepsaccommodatie...ook niet goedkoop. En je hebt hier echt alles. (Het is handig als je de prijs met anderen kan delen). Je loopt zelfs met 16 mensen elkaar nog niet voor de voeten. Het is echt een luxe vakantieverblijf. Vorig jaar hebben ze 5 sterren gekregen.Mannetje schreef:Voor 16 personen is het niet heel extreem deze prijs. Oké, het kost wat, maar je hebt ook wat.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Voor ons is het luxeLuther schreef: Ik vind de luxe eigenlijk wel meevallen. Ik hoop dat jullie er een ontspannen vakantie hebben met RUST, zeker gezien de grote zorgen!

En we zijn erg dankbaar (en verwonderd) dat we hier nu al voor de 4e keer met ons gezin mogen komen.
En bedankt voor de goede wensen; het blijft spannend allemaal.
(en eigenlijk ben ik ook echt wel heel erg aan RUST toe

Van harte gegund Helma.helma schreef:Voor ons is het luxeLuther schreef: Ik vind de luxe eigenlijk wel meevallen. Ik hoop dat jullie er een ontspannen vakantie hebben met RUST, zeker gezien de grote zorgen!![]()
En we zijn erg dankbaar (en verwonderd) dat we hier nu al voor de 4e keer met ons gezin mogen komen.
(en eigenlijk ben ik ook echt wel heel erg aan RUST toe)
En ik zag alleen het bedrag, als je dat deelt door zoveel personen, is het eigenlijk een schijntje.
En zelfs een simpel houten huisje is al duur, voor datzelfde geld zit je 8 dagen met accommodatie in Spanje, wat velen dan ook doen.
En zorgen zul je wellicht meenemen, die laat je meestal niet achter in je huis, maar verandering van omgeving wil wel eens ontspannend werken.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Re: RE: Re: RE: Re: Vakantie
Gelukkig gaat het wat beter met schoonvader. Gaat toch wel wat fijner weg.Mara schreef:Van harte gegund Helma.helma schreef:Voor ons is het luxeLuther schreef: Ik vind de luxe eigenlijk wel meevallen. Ik hoop dat jullie er een ontspannen vakantie hebben met RUST, zeker gezien de grote zorgen!![]()
(en eigenlijk ben ik ook echt wel heel erg aan RUST toe)
En ik zag alleen het bedrag, als je dat deelt door zoveel personen, is het eigenlijk een schijntje.
En zelfs een simpel houten huisje is al duur, voor datzelfde geld zit je 8 dagen met accommodatie in Spanje, wat velen dan ook doen.
En zorgen zul je wellicht meenemen, die laat je meestal niet achter in je huis, maar verandering van omgeving wil wel eens ontspannend werken.
Ik vind het anders een heel goede tip!Curatorium schreef:In ieder geval een wijze les: nooit je vakantieverblijf met naam en toenamen noemen op RF.
Ziet er goed uit.
-
Wauw, sommige mensen gaan in hun vakantie bootvluchtelingen helpen.
Op de RD-site een kort bericht over een gymleraar die in Kos ging helpen:
http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... s_1_931861
De meeste vrijwilligers zijn overigens christenen, las ik vandaag op de voorpagina van NRC Handelsblad:
http://www.nrc.nl/handelsblad/van/2015/ ... en-1526043
(op de webpagina van NRC kun je helaas maar een klein stukje van dit artikel lezen)
De meeste vrijwilligers zijn overigens christenen, las ik vandaag op de voorpagina van NRC Handelsblad:
(op de webpagina van NRC kun je helaas maar een klein stukje van dit artikel lezen)
Ik hoorde ook van kennissen die al geboekt hadden voor Kos toen er daar nog niets aan de hand was. Ze hadden anderhalve dag vakantie gehouden, en hielden het toen niet meer uit met die narigheid om hen heen. Ze hebben de mouwen opgestroopt en zijn gaan helpen. Ze kwamen zeer vermoeid, maar toch voldaan terug van 'vakantie'.Pimpelmees schreef:Wauw, sommige mensen gaan in hun vakantie bootvluchtelingen helpen.
Sommigen zouden meesmuilend tegen zo iemand zeggen: je hebt jezelf onmisbaar verklaard. Je hebt recht op vakantie en je hebt je uitgesloofd. (Zie smartfoon-discussie)
Nee hoor, ik zou dat in elk geval niet zegen. Weet je hoe ontspannend het kan zijn om juist in de momenten dat je even niets hoeft van wat je normaal gesproken doet, je anderen helpt, op welke wijze dan ook.refo schreef:Sommigen zouden meesmuilend tegen zo iemand zeggen: je hebt jezelf onmisbaar verklaard. Je hebt recht op vakantie en je hebt je uitgesloofd. (Zie smartfoon-discussie)
Enne... bootvluchtelingen kun je ook prima zonder wifi helpen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat weet ik nog niet eens zo, want veel van deze personen hebben een smartphone ..............Luther schreef:
Onbegrijpelijk.Auto schreef:Dat weet ik nog niet eens zo, want veel van deze personen hebben een smartphone ..............Luther schreef:
Geen korst brood, en wel een smartphone......

- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn reactie:
http://www.bertmulder.com/vacation/
Heb dus mijn phone en MS Surface mee, alsook een gewoon keyboard.
(moet ook nog een loonadministratie doen terwijl ik weg ben)
http://www.bertmulder.com/vacation/
Heb dus mijn phone en MS Surface mee, alsook een gewoon keyboard.
(moet ook nog een loonadministratie doen terwijl ik weg ben)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.