Ik zie het op de radar. Zeer hoge bliksemfrequentie.Luther schreef:Hier nu NOODweer. Zoveel bliksem per minuut heb ik nog nooit meegemaakt...
Majesteitelijk om te zien.
En qua temperatuur heerlijk!
Een klein beetje water tussen 00.15 en 00.30, that's all-DIA- schreef: Ook hier lijkt er nog heel wat aan te komen vanuit het zuiden.
Ik hoor de eerste donderslag al... En het is nog geen 00:15 uur...Hendrikus schreef:Een klein beetje water tussen 00.15 en 00.30, that's all-DIA- schreef: Ook hier lijkt er nog heel wat aan te komen vanuit het zuiden.
Buienalarm heeft het mis, deze keer.-DIA- schreef:Ik hoor de eerste donderslag al... En het is nog geen 00:15 uur...Hendrikus schreef:Een klein beetje water tussen 00.15 en 00.30, that's all-DIA- schreef: Ook hier lijkt er nog heel wat aan te komen vanuit het zuiden.
sssst...Orchidee schreef:Mannetje schreef:
Hou op, schei uit. Morgenavond moet ik, vanwege mijn werk, in toch wel enigszins representatieve kleding de avond doorbrengen... Een pak is nog net niet nodig, maar lange broek, lange mouw, valt niet aan te ontkomen. Ik ben bang dat de ruimte, die door een redelijk groot gezelschap gevuld zal worden, niet echt een heel geweldig klimaat zal hebben.Heb je een diplomauitreiking?
Dat zijn opvallende cijfers DIA.-DIA- schreef:Na de cijfers van het KNMI nagekeken te hebben kwamen we tot dit feit:
Tussen 1901-2000 werd op
4 dagen een temperatuur boven de 36 graden of meer gemeten
door de officiele KNMI meetstations.
Maximum was in 1944: 38.6
Dat is 4 dagen in 100 jaar...
Dan nu opvallende cijfers vanaf 2000-tot heden:
Er werd er maar liefst op
6 dagen een temperatuur gemeten van boven de 36 graden of meer.
Maximum was deze week 38.2
Dat is 6 dagen in 15 jaar!
Wie zijn 'we'?-DIA- schreef:Na de cijfers van het KNMI nagekeken te hebben kwamen we tot dit feit:
We zijn super nieuwsgierig he?mulder schreef:Wie zijn 'we'?-DIA- schreef:Na de cijfers van het KNMI nagekeken te hebben kwamen we tot dit feit:
Nou, het viel beslist niet mee hoor, petje af voor iedereen die zijn bijdrage leverdeMannetje schreef: sssst...
Ja ik.
Bij ons in Zuid-Holland, midden van het groene hart, is er gisteravond een enkel spatje gevallen. Voor de rest: niets. Geen onweer, geen hagel, niets...
Noem eens voorbeelden? En wie zijn ze?Orchidee schreef:Ik snap persoonlijk niet dat er in deze tegenwoordige tijd niet meer aan klimaatbeheersing word gedaan op scholen ed. Ze geven genoeg geld uit aan onbelangrijkere zaken!
Kunnen we dat ruilen tegen een verklaring inzake "de verbijsterende werkelijkheid van kerkpolitiek handelen"?Luther schreef:Noem eens voorbeelden? En wie zijn ze?Orchidee schreef:Ik snap persoonlijk niet dat er in deze tegenwoordige tijd niet meer aan klimaatbeheersing word gedaan op scholen ed. Ze geven genoeg geld uit aan onbelangrijkere zaken!