Tja, klinkt inderdaad heel portemonneevriendelijkMister schreef:1.689 hier bij de witte pomp. 1.539 in Dld. 15 ct. per liter. Maal 50 liter. Is 7.50 euro. Op boodschappen kun je ook besparen. En 30% goedkoper alcohol kopen. Als ik in Dld kom (en dat is vrij regelmatig) zorg ik dat ik de kosten er dubbel en dwars uit heb. En door de accijnsverhoging van onze regering hoef ik daar steeds minder mijn best voor te doen. Alhoewel ik ook besef dat er voor veel mensen een wrange smaak aan zit.Mara schreef:Dan ben ik effies benieuwd wat het scheelt met bijv een T ango op dwaze donderdag.Mister schreef:Tanken in Duitsland.![]()
Maak me niet boos he!

Maar wij wonen te ver van de Duitse grens om er voordeel mee te kunnen halen. Eer dat we thuis zijn, is de tank dan bijna leeg.
Ik probeer zo veel mogelijk op een "dwaze donderdag" te danken, T ango beweert dat het dan 10 cent per liter scheelt, maar dat is niet waar, althans niet met hun eigen normale tarief. Misschien met het tarief op de snelweg.
Overigens kwam ik er achter dat de prijzen van T ango niet overal hetzelfde zijn, het scheelt soms ruim 2 cent per liter!
Ik begrijp niet zoveel van die (hoge) benzineprijzen.
Het ontmoedigt i.i.g. niet, gezien de drukte altijd bij de pompen.