Wij moesten gisteren gewoon betalen voor de kar. Daarin kun je evengoed de hand des Heeren opmerken. Dat de spullen er waren en dat er genoeg geld was.Gijs83 schreef:Oh, dat kan jij wel gebruiken! Zie je zoiets als een zegening uit Gods hand? Je bent overigens wel vaker met iets bijzonders gezegend, toch? Daarin mag de hand des Heeren wel worden opgemerkt.helma schreef:een kar boodschappen van AH die ik niet hoef te betalen!!
![]()
mag hem morgenochtend ophalen (waarde 75 euro)
http://www.ah.nl/hamstervoorwaarden
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Weer overuren 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
jij ook al?fluitje schreef:Weer overuren
ik heb van de week ook al 3 keer alleen de regie gehad bij het avondeten

heb je weer te eten joh!fluitje schreef:Weer overuren
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik ook...alleen eigen schuld. Ik had niet goed opgelet. Op m'n werk hebben ze onmogelijke codes...fluitje schreef:Weer overuren
Ik had gister DG80 en vandaag DK80. Ff niet goed opgelet. Uur te vroeg begonnen....
Maar ik had schappelijke collega's en mocht een half uur eerder weg...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Jij werkt nu toch in een ziekenhuis in Rotterdam? Toevallig bij Maastad (voorheen Zuiderziekenhuis)vlinder schreef:Ik ook...alleen eigen schuld. Ik had niet goed opgelet. Op m'n werk hebben ze onmogelijke codes...fluitje schreef:Weer overuren
Ik had gister DG80 en vandaag DK80. Ff niet goed opgelet. Uur te vroeg begonnen....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zo lost mijn vrouw het ophelma schreef:jij ook al?fluitje schreef:Weer overuren
ik heb van de week ook al 3 keer alleen de regie gehad bij het avondeten

(Geintje hoor dat ze het zo oplost.... ze had liever gewoon aan tafel gezeten)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nopz..JolandaOudshoorn schreef:Jij werkt nu toch in een ziekenhuis in Rotterdam? Toevallig bij Maastad (voorheen Zuiderziekenhuis)vlinder schreef:Ik ook...alleen eigen schuld. Ik had niet goed opgelet. Op m'n werk hebben ze onmogelijke codes...fluitje schreef:Weer overuren

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
36 meter eiken parketlatjes...
- MarthaMartha
geweldige herinneringen aan een heerlijke vakantie
het was super!
het was super!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vlinder je hebt zelf ergens aangegeven in welk ziekenhuis je ging werken (of je hebt het via de chat gedaan, maar ik kan me nietvlinder schreef:Nopz..JolandaOudshoorn schreef:Jij werkt nu toch in een ziekenhuis in Rotterdam? Toevallig bij Maastad (voorheen Zuiderziekenhuis)vlinder schreef:Ik ook...alleen eigen schuld. Ik had niet goed opgelet. Op m'n werk hebben ze onmogelijke codes...fluitje schreef:Weer overuren
herinneren dat ik gelijktijdig met jou in de chat gezeten hebt) In ieder geval als ik af en toe dat ziekenhuis bezoek (ik drink er
af en toe koffie en mijn nicht werkt er ook) denk ik: hier werkt Vlinder nu.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
1 wit wandmeubel voor de woonkamer.
Grote zak met onmisbare klusspullen van de Karwei.
Grote zak met onmisbare klusspullen van de Karwei.
-speelgoedboek Intertoys(dat wordt op zaterdagavond om 21.30 uur nog even bezorgd!)
- MarthaMartha
kun je je lijstje voor sinterklaas vast samen stellenGijs83 schreef:-speelgoedboek Intertoys(dat wordt op zaterdagavond om 21.30 uur nog even bezorgd!)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!