Neuj, ik hou veel te veel van m'n stukkie vlees en vis...Lassie schreef:of gewoon vegetarisch worden.......![]()
Ik sluit me helemaal bij je aan MisterMister schreef:Neuj, ik hou veel te veel van m'n stukkie vlees en vis...Lassie schreef:of gewoon vegetarisch worden.......![]()
fluitje schreef:Ik sluit me helemaal bij je aan MisterMister schreef:Neuj, ik hou veel te veel van m'n stukkie vlees en vis...Lassie schreef:of gewoon vegetarisch worden.......![]()
Ik ben ook gek op vlees/vis. Toch kan het volgens mij geen kwaad om bijvoorbeeld 1 dag in de week vegetarisch te eten. Is best lekker hoor, je moet een beetje creatief te werk gaan, maar dan kun je toch een heerlijke prak in elkaar flansen!fluitje schreef:Ik sluit me helemaal bij je aan MisterMister schreef:Neuj, ik hou veel te veel van m'n stukkie vlees en vis...Lassie schreef:of gewoon vegetarisch worden.......![]()
Ik ook. Uitgezonderd dat vis, misschien is vis wel lekker, maar- als ik het al zie.....fluitje schreef:Ik sluit me helemaal bij je aan MisterMister schreef:Neuj, ik hou veel te veel van m'n stukkie vlees en vis...Lassie schreef:of gewoon vegetarisch worden.......![]()
Vis in de vissersdorpen is hééérlijk, Judith!! Op Urk moet je echt eens paling eten of een tongetje,mmmmmjudith schreef:Ik ook. Uitgezonderd dat vis, misschien is vis wel lekker, maar- als ik het al zie.....fluitje schreef:Ik sluit me helemaal bij je aan MisterMister schreef:Neuj, ik hou veel te veel van m'n stukkie vlees en vis...Lassie schreef:of gewoon vegetarisch worden.......![]()
brrr
Er is genoeg lekkers te bedenken hoor. Denk bv aan rijst met Fujung Hai (pakje van Honig bv), waar je ipv kip vers-gesneden champignons doet. Heerlijk!Kippetje schreef:Ik ben ook gek op vlees/vis. Toch kan het volgens mij geen kwaad om bijvoorbeeld 1 dag in de week vegetarisch te eten. Is best lekker hoor, je moet een beetje creatief te werk gaan, maar dan kun je toch een heerlijke prak in elkaar flansen!
Of wat dacht je hiervan:memento schreef:Er is genoeg lekkers te bedenken hoor. Denk bv aan rijst met Fujung Hai (pakje van Honig bv), waar je ipv kip vers-gesneden champignons doet. Heerlijk!Kippetje schreef:Ik ben ook gek op vlees/vis. Toch kan het volgens mij geen kwaad om bijvoorbeeld 1 dag in de week vegetarisch te eten. Is best lekker hoor, je moet een beetje creatief te werk gaan, maar dan kun je toch een heerlijke prak in elkaar flansen!
Dat zou je denken, ja, maar zo werkt dat nou ook weer niet.Lassie schreef:Biologisch kun je heel goedkoop mogelijk maken/houden. Ga gewoon naar de boer. Kost geen cent en het is zo biologisch als t maar kan.
absoluut wel.refo schreef:Dat zou je denken, ja, maar zo werkt dat nou ook weer niet.Lassie schreef:Biologisch kun je heel goedkoop mogelijk maken/houden. Ga gewoon naar de boer. Kost geen cent en het is zo biologisch als t maar kan.
bron: Stichting Natuur en MilieuWeet u dat... Minder dan 1% van het water op aarde gebruikt kan worden als drinkwater?