Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Kosten
De kosten voor de avond (zaalhuur + boodschappen) zijn vastgesteld op ongeveer 5 EUR pp. Er zal een pot komen te staan, waarin je je bijdrage kan werpen. Deze bijdrage is geheel vrijwillig (dat je het geld niet kunt missen is dus geen excuus om niet te komen). Indien onvoldoende wordt opgehaald, wordt dit uit de Refoforum-kas betaald, indien er meer wordt opgehaald zal dit ten goede komen aan een nader te bepalen goed doel.
De kosten voor de avond (zaalhuur + boodschappen) zijn vastgesteld op ongeveer 5 EUR pp. Er zal een pot komen te staan, waarin je je bijdrage kan werpen. Deze bijdrage is geheel vrijwillig (dat je het geld niet kunt missen is dus geen excuus om niet te komen). Indien onvoldoende wordt opgehaald, wordt dit uit de Refoforum-kas betaald, indien er meer wordt opgehaald zal dit ten goede komen aan een nader te bepalen goed doel.
Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- JolandaOudshoorn
ach.....Gian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Kan er in het andere topic ook een lijst komen (up-to-date) met de mensen die komen? Dit voor de duidelijkheid...tiberius schreef:Nog vragen?
Dan kan je ze in dit topic stellen.
Heeej JONGERE...
WEET JE DAT IK JE AL HEEL LANG GELEDEN HEB GEZIEN...................
WHAHAHA
en dat vertelde mn moeder... en m n geheugen werd opgefrist
WEET JE DAT IK JE AL HEEL LANG GELEDEN HEB GEZIEN...................
WHAHAHA
en dat vertelde mn moeder... en m n geheugen werd opgefrist
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Maarre, houd je ff in. Voor straks een heleboel forummers erachter komen dat ze me ooit wel eens hebben gezien.

- MarthaMartha
Jongere schreef:Ik voel me begluurd.
Maarre, houd je ff in. Voor straks een heleboel forummers erachter komen dat ze me ooit wel eens hebben gezien.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
WHAHA, maar t was heeeeeel ver wegJongere schreef:Ik voel me begluurd.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik kom nog steeds hééél misschien (als ik mijn band op tijd verwisseld heb; komt op de meest ongelegen momenten, zo'n lekke band).
je wordt verwacht!!!!Erasmiaan schreef:Ik kom nog steeds hééél misschien (als ik mijn band op tijd verwisseld heb; komt op de meest ongelegen momenten, zo'n lekke band).
-
Ik kan helaas niet komen vanwege tentamen drukte, veel plezier toegewenst.
Tot morgen B.l.e.w.!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
mathilde schreef:Kan er in het andere topic ook een lijst komen (up-to-date) met de mensen die komen? Dit voor de duidelijkheid...tiberius schreef:Nog vragen?
Dan kan je ze in dit topic stellen.

MAKE your day,
vanavond iets leuks in het vooruitzicht, dus dat moet goedkomen!
yes!!henriët schreef:MAKE your day,
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.