ik ga nu weer proberen, als ik vanavond niet op rf kom weten jullie dat het is mislukt, en de andere helft van m'n huis ook geen stroom meer heeft

MarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
ik ga nu weer proberen, als ik vanavond niet op rf kom weten jullie dat het is mislukt, en de andere helft van m'n huis ook geen stroom meer heeft
JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
ik ga nu weer proberen, als ik vanavond niet op rf kom weten jullie dat het is mislukt, en de andere helft van m'n huis ook geen stroom meer heefttja, je hebt nu toch een vriend
![]()
het zou zo sneu zijn als hij hier wegging met zijn haren alle kanten op.....JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
ik ga nu weer proberen, als ik vanavond niet op rf kom weten jullie dat het is mislukt, en de andere helft van m'n huis ook geen stroom meer heefttja, je hebt nu toch een vriend
![]()
ik probéér het tenminste...freek schreef:Ik hoor het al: 'technische vrouwen' is nog altijd een contradictio in terminis.
Een minimeeting in het donkerMarthaMartha schreef:ik probéér het tenminste...freek schreef:Ik hoor het al: 'technische vrouwen' is nog altijd een contradictio in terminis.
maar als jij denkt dat je het beter kan, wil ik mijn adres wel even pb-en ....
Dan zit ze voorlopig niet zo snel in de top10 dan jij droelieDroelie schreef:En het vage is.. madam heeft zich in 2007 al geregistreerd, maar post nu pas dr eerste berichtLassie schreef:aha.... dit is ook alweer een oude bekende....*girly* schreef:Sterkte Lapressa!
Ik ben m'n auto 'kwijtgeraakt'...Maar mag morgen m'n nieuwe auto ophalen!!t moet gekker worden.
tja...dat heb je ervanMarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
Of dat de stroom door jou is heengegaan...MarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
nou neuh.... die uitstraling was er meer een van "ontdek niet wat voor oen ik ben"helma schreef:tja...dat heb je ervanMarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
ik hoorde dat je met een gezicht naar buiten kwam zo van: ik, jonge vrouw, zal jullie eens laten zien hoe technisch ik ben...
Hoogmoed komt voor de val
MarthaMartha schreef:nou neuh.... die uitstraling was er meer een van "ontdek niet wat voor oen ik ben"helma schreef:tja...dat heb je ervanMarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
ik hoorde dat je met een gezicht naar buiten kwam zo van: ik, jonge vrouw, zal jullie eens laten zien hoe technisch ik ben...
Ik had namelijk als 4 stoppen gewisseld, maar nog steeds deed het lampje het niet.
toen bedacht ik dat ik misschien het lampje zelf moest controleren, en die bleek stukkun je stoppen blijven wisselen.....
maar goed, daarna liep ik naar buiten en dacht vast dat ie het nu wel zou doen..... (dat gezicht zagen ze) maar helaas......................
ja hoor, jullie mogen lachen...............
MarthaMartha schreef:nou neuh.... die uitstraling was er meer een van "ontdek niet wat voor oen ik ben"helma schreef:tja...dat heb je ervanMarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
Ik had namelijk als 4 stoppen gewisseld, maar nog steeds deed het lampje het niet.
toen bedacht ik dat ik misschien het lampje zelf moest controleren, en die bleek stukkun je stoppen blijven wisselen.....
maar goed, daarna liep ik naar buiten en dacht vast dat ie het nu wel zou doen..... (dat gezicht zagen ze) maar helaas......................
ja hoor, jullie mogen lachen...............
Hartelijk welkom!!JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:nou neuh.... die uitstraling was er meer een van "ontdek niet wat voor oen ik ben"helma schreef:tja...dat heb je ervanMarthaMartha schreef:de stroom in de helft van mijn huis toen ik de vijverpomp probeerde te maken.....![]()
ja hoor, jullie mogen lachen...............![]()
en toch vind ik het goed dat je het helemaal zelf heb opgelost. Als ik alleen was, had ik waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan!!!
enne... ik kom snel eens naar de tuin kijken (met verlichting)