Ik doe de groeten aan..................
- JolandaOudshoorn
Re: Ik doe de groeten aan..................
mijn nieuwe hyves-vrienden 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Huh??? doe jij dit of zijn het je meiden, die zijn hier net weggegaan om thuis iets op te halen.... dit lijkt me heel verdacht..... straks even aan de tand voelenhelma schreef:aan auto!!
hee hee wel rustig, we kunne zo meekijke!!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
oké, aan de tand gevoeld, de aap kwam uit de mouw, het waren de meiden!!!!!!!!!!!!!!MarthaMartha schreef:Huh??? doe jij dit of zijn het je meiden, die zijn hier net weggegaan om thuis iets op te halen.... dit lijkt me heel verdacht..... straks even aan de tand voelenhelma schreef:aan auto!!
Helma is dus minder verslaafd als lijkt........ en haar meiden SUPERBIJDEHAND !!!
- JolandaOudshoorn
meiden van Helma:MarthaMartha schreef:oké, aan de tand gevoeld, de aap kwam uit de mouw, het waren de meiden!!!!!!!!!!!!!!MarthaMartha schreef:Huh??? doe jij dit of zijn het je meiden, die zijn hier net weggegaan om thuis iets op te halen.... dit lijkt me heel verdacht..... straks even aan de tand voelenhelma schreef:aan auto!!
Helma is dus minder verslaafd als lijkt........ en haar meiden SUPERBIJDEHAND !!!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens!
Hoe is met je, gezien het weer??
Iets van Similasan, daar de tabeletten en oogdruppels vansaphira schreef:Ik revalintabs; wordt je ssssuf van en jullie?Gijs83 schreef:Allereerst dankjewel! Wat gebruik jij zoal tegen hooikoortsIchtus schreef:...alle mensen met hooikoorts!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Mooi, mijn wraak zal zoet zijn. Ik heb nog een aantal dagen om mijn wraak voor de dames te overdenken.MarthaMartha schreef:oké, aan de tand gevoeld, de aap kwam uit de mouw, het waren de meiden!!!!!!!!!!!!!!MarthaMartha schreef:Huh??? doe jij dit of zijn het je meiden, die zijn hier net weggegaan om thuis iets op te halen.... dit lijkt me heel verdacht..... straks even aan de tand voelenhelma schreef:aan auto!!

- MarthaMartha
Auto schreef:Mooi, mijn wraak zal zoet zijn. Ik heb nog een aantal dagen om mijn wraak voor de dames te overdenken.MarthaMartha schreef:oké, aan de tand gevoeld, de aap kwam uit de mouw, het waren de meiden!!!!!!!!!!!!!!MarthaMartha schreef:
Huh??? doe jij dit of zijn het je meiden, die zijn hier net weggegaan om thuis iets op te halen.... dit lijkt me heel verdacht..... straks even aan de tand voelen
Helma is dus minder verslaafd als lijkt........ en haar meiden SUPERBIJDEHAND !!!![]()

auto
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mister schreef:Rens!
ik doe ook de groeten aan Rens. Ik zie helemaal geen reacties van hem, is hij ziek???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Mister schreef:Rens!
ik doe ook de groeten aan Rens. Ik zie helemaal geen reacties van hem, is hij ziek???
rens is boos

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
nee, niet ziek.albion schreef: ik doe ook de groeten aan Rens. Ik zie helemaal geen reacties van hem, is hij ziek???
ik heb een andere reden om niet op het forum te zijn.
groetjes terug!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Geen persoonlijke vetes hier op Refoforum uit vechten! Ik geloof dat ik dat al eens eerder had gezegd. Heb daarom weer het één en ander weggehaald.
Ik vind dat altijd jammer (zeg ik in het algemeen). Christen zijn is toch ook aan de orde op een forum? Het feit dat de communicatie over internet verloopt neemt niet weg dat daar mensen achter zitten. Waarom "escaleert" dat altijd zo snel? Juist wij zouden wijzer moeten zijn. De theorie is mooi, zoals in de brieven van Petrus. Maar wat komt er weinig van terecht in de praktijk. Leg eens contact met elkaar. Liefhebben gaat niet over naasten die je al liefhebt, het gaat juist over die mensen waar je wat minder goed mee door één deur kunt.
Ik vind dat altijd jammer (zeg ik in het algemeen). Christen zijn is toch ook aan de orde op een forum? Het feit dat de communicatie over internet verloopt neemt niet weg dat daar mensen achter zitten. Waarom "escaleert" dat altijd zo snel? Juist wij zouden wijzer moeten zijn. De theorie is mooi, zoals in de brieven van Petrus. Maar wat komt er weinig van terecht in de praktijk. Leg eens contact met elkaar. Liefhebben gaat niet over naasten die je al liefhebt, het gaat juist over die mensen waar je wat minder goed mee door één deur kunt.
ho, ho, ik weet niet wat je allemaal hebt weggehaald.... maar ik maakte een geintje hoor.. Ik citeerde alleen Rens z'n hyves...Jongere schreef:Geen persoonlijke vetes hier op Refoforum uit vechten! Ik geloof dat ik dat al eens eerder had gezegd. Heb daarom weer het één en ander weggehaald.
.
En ik bedoelde het zeker niet kwaad.
Geloof ik graag. Helaas komt de onweerswolk door dit soort opmerkingen vaak heel snel het forum binnenvliegen. Dus liever ook geen geintjes als die gevoelig liggen.BJD schreef:ho, ho, ik weet niet wat je allemaal hebt weggehaald.... maar ik maakte een geintje hoor.. Ik citeerde alleen Rens z'n hyves...Jongere schreef:Geen persoonlijke vetes hier op Refoforum uit vechten! Ik geloof dat ik dat al eens eerder had gezegd. Heb daarom weer het één en ander weggehaald.
.
En ik bedoelde het zeker niet kwaad.