MarthaMartha schreef:van een zere kies.........
aii, komt dat? moet je niet naar de tandarts?
MarthaMartha schreef:van een zere kies.........
hij neemt detelefoon niet op.........judith schreef:MarthaMartha schreef:van een zere kies.........
das niet best! straks nog een keer proberenMarthaMartha schreef:hij neemt detelefoon niet op.........judith schreef:MarthaMartha schreef:van een zere kies.........
Wees blij dat je gezondheid het toelaat om te gaan werken...Lassie schreef:dat ik vanmiddag moet werken....
En je baas het toelaat om 's morgens vrij te zijn.Mister schreef:Wees blij dat je gezondheid het toelaat om te gaan werken...Lassie schreef:dat ik vanmiddag moet werken....
ik heb vanochtend ook al gewerktTiberius schreef:En je baas het toelaat om 's morgens vrij te zijn.Mister schreef:Wees blij dat je gezondheid het toelaat om te gaan werken...Lassie schreef:dat ik vanmiddag moet werken....
refo schreef:Van avatars met je (scheel) aankijkende babys, peuters etc.
Geldt ook voor andere typen die niet ín de lijn van de (nadere) reformatie staan.
refo schreef:Van avatars met je (scheel) aankijkende babys, peuters etc.
Geldt ook voor andere typen die niet ín de lijn van de (nadere) reformatie staan.
Wacht maar tot je opa wordt.refo schreef:Van avatars met je (scheel) aankijkende babys, peuters etc.
tja, dat is nou is echt BALEN zeg!!Moni schreef:Ik baal van de stroom die al 2 keer een paar seconde uitgevallen is!!
Ik dus al 3 keer de pc opgestart heb ik een half uur tijd.
Tja, dat vraag ik me nu ook af.......gelukkig is het nu al een poos gewoon zoals het hoortjudith schreef:tja, dat is nou is echt BALEN zeg!!Moni schreef:Ik baal van de stroom die al 2 keer een paar seconde uitgevallen is!!
Ik dus al 3 keer de pc opgestart heb ik een half uur tijd.
Hoe komt dat zo?