Helaas?
Europese verkiezingen 2024
-
-
Re: Europese verkiezingen 2024
Getwijfeld maar toch gestemd op de SGP.
Anders was het PVV geweest.
Anders was het PVV geweest.
SGP op één zetel in exitpoll.
-
-
Kuch kuchGerefGemeente-lid schreef: ↑06 jun 2024, 17:56Het is slechts een peiling, en ook nog eens van Maurice de Hond en niet van Ipsos. De marges zijn behoorlijk groot. Dus er valt helemaal niets van te zeggen.
@Janique heeft dus gewoon gelijk. Laten we maar geen menselijke berekeningen maken. Die kloppen zelden.

Wat leuk!Zita schreef:Ik was stemmer 197 in mijn stembureau. En ik besloot op een oud-leerling te stemmen.
Ik heb op de vader van mijn jongste dochter 'lagere school vriendin' gestemd én op de vader van mijn oudste dochter klasgenoot én op mijn dorpsgenoot én op mijn medechristen

Héél flauw! Ik weet het

Laatst gewijzigd door Orchidee op 06 jun 2024, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
De meerderheid stemt niet, dus hoe representatief is het is, weet niemand zeker. Ik hoop voor inderdaad mbt de SGP op een lage opkomst.
Fijn dat de PVV zoals het er nu uitziet niet de grootste partij is geworden.
Wel jammer dat zoveel mensen hebben gestemd op de PVV, een partij die werkelijk niets heeft klaargespeeld in Europa.
Wel jammer dat zoveel mensen hebben gestemd op de PVV, een partij die werkelijk niets heeft klaargespeeld in Europa.
-
Jammer dat PVVers zo moelijk naar de stembus te krijgen zijn. De NOS voelde zich gister nog geroepen om te benadrukken dat veel partijen niet met de PVV en het rechtse blok willen samenwerken. Deze kinderachtige houding werkt niet. Dat zien we bijvoorbeeld ook in België en Duitsland.
- FlyingEagle
Dat kan ook niet echt met maar 1 zetel dus dit verwijt is voor de bühne.Profesto schreef:Fijn dat de PVV zoals het er nu uitziet niet de grootste partij is geworden.
CDA is weer uit het dal aan het kruipen. Omgerekend 15 kamerzetels.
-
- Verbannen
Weet iemand waar ik een procentuele uitslag van de exitpoll kan vinden?
Ik wil graag weten hoeveel procent er is gestemd op de SGP. De kiesdrempel is 3,22% van de stemmen. Dus als je op basis van de exitpoll weet hoeveel procent er gestemd is op de SGP, kun je ook weten of de zetel nagenoeg zeker is.
Ik wil graag weten hoeveel procent er is gestemd op de SGP. De kiesdrempel is 3,22% van de stemmen. Dus als je op basis van de exitpoll weet hoeveel procent er gestemd is op de SGP, kun je ook weten of de zetel nagenoeg zeker is.
-
- Verbannen