wat is er gebeurd joh?Mister schreef:We komen helemaal niet, helaas laat de gezondheid het niet toe.Tiberius schreef:En op de bovenste lijst gezet worden? Of komen jullie helemaal niet?Mister schreef:Ik kan definief van de misschien-lijst worden afgevoerd...
Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
- monique
heh jammer wat is er dan aan de hand???
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- MarthaMartha
lees even in de ziekenboeg.........monique schreef:heh jammer wat is er dan aan de hand???
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
WHOOPS.... ik hoor net... dat ik niet mag...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
zo, zit je nu al onder de plak?Daphne schreef:WHOOPS.... ik hoor net... dat ik niet mag...![]()

~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
ah, wat jammer nou! volgende keer beter!Daphne schreef:WHOOPS.... ik hoor net... dat ik niet mag...![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja dat denkt ieHendrikus schreef:zo, zit je nu al onder de plak?Daphne schreef:WHOOPS.... ik hoor net... dat ik niet mag...![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
waaaah k heb vannacht gedroomd over jullie meeting.... ik rende gillend weg.....

Huh? Ik kom niet hoor.Lassie schreef:waaaah k heb vannacht gedroomd over jullie meeting.... ik rende gillend weg.....![]()
Jammer. We wilden juist een zien hoe jij eruit ziet zonder pet.wim schreef:Huh? Ik kom niet hoor.Lassie schreef:waaaah k heb vannacht gedroomd over jullie meeting.... ik rende gillend weg.....![]()

Helaas; hij wil niet mee. Het is te eng voor hem.Tiberius schreef:Ik denk haast van wel, ja.helma schreef:Tib, je neemt toch alsjeblieft dat heerlijke ventje van die foto wel mee!!
die wil ik echt een poos knuffelen![]()

Nee hoor: zijn oudste zus wil oppassen.
zal ik mn zoontje meenemen, die houdt wel van knuffelen..Tiberius schreef:Helaas; hij wil niet mee. Het is te eng voor hem.Tiberius schreef:Ik denk haast van wel, ja.helma schreef:Tib, je neemt toch alsjeblieft dat heerlijke ventje van die foto wel mee!!
die wil ik echt een poos knuffelen![]()
![]()
Nee hoor: zijn oudste zus wil oppassen.
alhoewel meestal alleen maar met zn moeder
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
k begin er zin in te krijgen,
morgen al een rf dagje
morgen al een rf dagje

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
@ tib, heeft hij nog een zus dan? 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Je was in ieder geval nog goed wakker.vlinder schreef:@ tib, heeft hij nog een zus dan?