Als de huisvrouw het huis heeft gekuist en het huis is weer zeer verliefd op haar geworden , wacht de huisvrouw smachtend op haar man die van de loonslavernij zich weer aansluit bij het gezin, en zal aan tafel het vlees weer aan snijden en zijn huisvrouw een liefdevolle kus geven , de wijn op het bijzettafeltje staat al op temp te komen voor een lange avond--------------------------vanavond besluiten zij,dat de wijn gedronken gaat worden uit de glazen van overgrootmoeder waar er nog net twee van over zijn,kristallen wijn glazen dus, het zal een mooie avond worden.Lelie schreef:Gewoon huisvrouw zijn en mijn zoontje helpen met een kijkdoos in elkaar knutselen.Geen onaardig baantje, hoor!
Ennnnnnn, wat gaan we vandáág doen???
Adorote, wanneer komen jouw mooie volzinnen uit in boekvormAdorote schreef:Als de huisvrouw het huis heeft gekuist en het huis is weer zeer verliefd op haar geworden , wacht de huisvrouw smachtend op haar man die van de loonslavernij zich weer aansluit bij het gezin, en zal aan tafel het vlees weer aan snijden en zijn huisvrouw een liefdevolle kus geven , de wijn op het bijzettafeltje staat al op temp te komen voor een lange avond--------------------------vanavond besluiten zij,dat de wijn gedronken gaat worden uit de glazen van overgrootmoeder waar er nog net twee van over zijn,kristallen wijn glazen dus, het zal een mooie avond worden.Lelie schreef:Gewoon huisvrouw zijn en mijn zoontje helpen met een kijkdoos in elkaar knutselen.Geen onaardig baantje, hoor!

Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Hmm nooit gedacht dat Adorote zo romantisch kon zijn. MIsschien zou het handiger zijn als je er meer leestekens bij zet. Dan kunnen naast de priesters ook de leken het lezen en begijpenArretje schreef:Adorote, wanneer komen jouw mooie volzinnen uit in boekvormAdorote schreef:Als de huisvrouw het huis heeft gekuist en het huis is weer zeer verliefd op haar geworden , wacht de huisvrouw smachtend op haar man die van de loonslavernij zich weer aansluit bij het gezin, en zal aan tafel het vlees weer aan snijden en zijn huisvrouw een liefdevolle kus geven , de wijn op het bijzettafeltje staat al op temp te komen voor een lange avond--------------------------vanavond besluiten zij,dat de wijn gedronken gaat worden uit de glazen van overgrootmoeder waar er nog net twee van over zijn,kristallen wijn glazen dus, het zal een mooie avond worden.Lelie schreef:Gewoon huisvrouw zijn en mijn zoontje helpen met een kijkdoos in elkaar knutselen.Geen onaardig baantje, hoor!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Wees blij dat het niet in het Latijn is.vlinder schreef:Hmm nooit gedacht dat Adorote zo romantisch kon zijn. MIsschien zou het handiger zijn als je er meer leestekens bij zet. Dan kunnen naast de priesters ook de leken het lezen en begijpenArretje schreef:Adorote, wanneer komen jouw mooie volzinnen uit in boekvormAdorote schreef:Als de huisvrouw het huis heeft gekuist en het huis is weer zeer verliefd op haar geworden , wacht de huisvrouw smachtend op haar man die van de loonslavernij zich weer aansluit bij het gezin, en zal aan tafel het vlees weer aan snijden en zijn huisvrouw een liefdevolle kus geven , de wijn op het bijzettafeltje staat al op temp te komen voor een lange avond--------------------------vanavond besluiten zij,dat de wijn gedronken gaat worden uit de glazen van overgrootmoeder waar er nog net twee van over zijn,kristallen wijn glazen dus, het zal een mooie avond worden.Lelie schreef:Gewoon huisvrouw zijn en mijn zoontje helpen met een kijkdoos in elkaar knutselen.Geen onaardig baantje, hoor!
:mrgreen:
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Neem ik het altijd op voor de zwaarte en het belang (zeker als er kinderen mogen zijn) van de taak van een huisvrouw , of ook wel homemanager genoemd.Lelie schreef:Gewoon huisvrouw zijn
Gaat er hier een huisvrouw het "gewoon" noemen !! :roll:
Uiteraard maak ik ook weleens een opmerking richting mijn vrouw, maar als ik thuis ben heb ik diep in mn hart toch altijd weer respect voor al het werk wat een huisvrouw doet.
(alleen laat ik het waarschijnlijk meestal te weinig blijken

En daar kom je pas echt goed achter als die betere helft door ziekte is getroffen.geledu schreef:Neem ik het altijd op voor de zwaarte en het belang (zeker als er kinderen mogen zijn) van de taak van een huisvrouw , of ook wel homemanager genoemd.Lelie schreef:Gewoon huisvrouw zijn
Uiteraard maak ik ook weleens een opmerking richting mijn vrouw, maar als ik thuis ben heb ik diep in mn hart toch altijd weer respect voor al het werk wat een huisvrouw doet.
(alleen laat ik het waarschijnlijk meestal te weinig blijken: )
ja en dan gaan ze nog gewoon door en blijven niet in bed liggen.jvdg schreef:En daar kom je pas echt goed achter als die betere helft door ziekte is getroffen.geledu schreef:Neem ik het altijd op voor de zwaarte en het belang (zeker als er kinderen mogen zijn) van de taak van een huisvrouw , of ook wel homemanager genoemd.Lelie schreef:Gewoon huisvrouw zijn
(alleen laat ik het waarschijnlijk meestal te weinig blijken: )
Daar heb ik echt nooit over te klagen !Lelie schreef:Beter laat dan nooit, geledu :!:geledu schreef:(alleen laat ik het waarschijnlijk meestal te weinig blijken: )
Het werkt echt: wie weet wat ze morgen dan op tafel zet...
(misschien laat ik de waardering dus toch wel meer merken als dat ik het zelf denk