(de fysio geeft tegenwoordig wijze lessen in zes woorden)De beste houding - is de volgende
Uitdaging: Posts in louter zes woorden
Re: Uitdaging: Posts in louter zes woorden
Nooit gedacht, toch gebeurd, véél verdriet
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Re: RE: Re: Uitdaging: Posts in louter zes woorden
Ach Orchidee...daar klinkt verdriet door!Orchidee schreef:Nooit gedacht, toch gebeurd, véél verdriet
Hee! Daar is dit topic weer.
Kun je er iets over delen?Orchidee schreef:Nooit gedacht, toch gebeurd, véél verdriet
- Niet meer zo actief -
Zes woorden zijn vast te weinigMannetje schreef:Kun je er iets over delen?Orchidee schreef:Nooit gedacht, toch gebeurd, véél verdriet

-
Met kernwoorden kom je best ver.Ararat schreef:Zes woorden zijn vast te weinigMannetje schreef:Kun je er iets over delen?Orchidee schreef:Nooit gedacht, toch gebeurd, véél verdriet
Re: RE: Re: RE: Re: Uitdaging: Posts in louter zes woorden
Ja Helma het is héél pijnlijk!helma schreef:Ach Orchidee...daar klinkt verdriet door!Orchidee schreef:Nooit gedacht, toch gebeurd, véél verdriet
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Uitdaging: Posts in louter zes woorden
Ik wens je veel sterkte toe...Orchidee schreef:Ja Helma het is héél pijnlijk!helma schreef:Ach Orchidee...daar klinkt verdriet door!Orchidee schreef:Nooit gedacht, toch gebeurd, véél verdriet
Dankjulliewel!
Vossen hebben holen, vogelen hebben nesten..
Re: RE: Re: RE: Re: Uitdaging: Posts in louter zes woorden
Sterkte Orchidee! Kunnen wij iets doen?Orchidee schreef:Ja Helma het is héél pijnlijk!helma schreef:Ach Orchidee...daar klinkt verdriet door!Orchidee schreef:Nooit gedacht, toch gebeurd, véél verdriet
Dankjewel @merel!
Helaas geen hulp mogelijk!
Helaas geen hulp mogelijk!
Helaas geen pb mogelijkheid meer mensen.