Blij mee.
eilander schreef:Eerlijk gezegd begint het mij enorm te storen dat @huisman in elke posting zijn afkeer van mevr. Hennis moet uiten, terwijl hij als ze real life voor z'n neus staat plotseling (hoewel begrijpelijk) met meel in z'n mond praat volgens eigen zeggen.
Ik kan me dat wel voorstellen hoor. Zo’n werkbezoek is niet de plaats om het beleid van een minister af te branden. Er is ook nog zoiets als respect en fatsoen.huisman schreef:eilander schreef:Eerlijk gezegd begint het mij enorm te storen dat @huisman in elke posting zijn afkeer van mevr. Hennis moet uiten, terwijl hij als ze real life voor z'n neus staat plotseling (hoewel begrijpelijk) met meel in z'n mond praat volgens eigen zeggen.
Sorry dat ik jou irriteer . Eén correctie, Hennis stond niet plotseling voor mijn neus maar ik was daar al dagen op voorbereid.........maakt mijn meepraten nog erger toch?
Prima, en eens ook. Maar is het dan gepast om haar beleid op Refoforum wel af te branden? En dat niet één keer, maar bijna bij elke gelegenheid waar haar naam wordt genoemd? Ik vind van niet.Tiberius schreef:Ik kan me dat wel voorstellen hoor. Zo’n werkbezoek is niet de plaats om het beleid van een minister af te branden. Er is ook nog zoiets als respect en fatsoen.huisman schreef:eilander schreef:Eerlijk gezegd begint het mij enorm te storen dat @huisman in elke posting zijn afkeer van mevr. Hennis moet uiten, terwijl hij als ze real life voor z'n neus staat plotseling (hoewel begrijpelijk) met meel in z'n mond praat volgens eigen zeggen.
Sorry dat ik jou irriteer . Eén correctie, Hennis stond niet plotseling voor mijn neus maar ik was daar al dagen op voorbereid.........maakt mijn meepraten nog erger toch?
Als je feedback wilt geven, moet je dat op een andere tijd en plaats doen.
Misschien heb ik het wat overtrokken maar ze was voor bijna 90%(uitslag 2 enquête's) van de militairen een slecht minister.eilander schreef:Prima, en eens ook. Maar is het dan gepast om haar beleid op Refoforum wel af te branden? En dat niet één keer, maar bijna bij elke gelegenheid waar haar naam wordt genoemd? Ik vind van niet.Tiberius schreef:Ik kan me dat wel voorstellen hoor. Zo’n werkbezoek is niet de plaats om het beleid van een minister af te branden. Er is ook nog zoiets als respect en fatsoen.huisman schreef:eilander schreef:Eerlijk gezegd begint het mij enorm te storen dat @huisman in elke posting zijn afkeer van mevr. Hennis moet uiten, terwijl hij als ze real life voor z'n neus staat plotseling (hoewel begrijpelijk) met meel in z'n mond praat volgens eigen zeggen.
Ik eigenlijk ook niet. Maar ik heb te weinig kennis van defensie om daar inhoudelijk wat over te zeggen.eilander schreef:Prima, en eens ook. Maar is het dan gepast om haar beleid op Refoforum wel af te branden? En dat niet één keer, maar bijna bij elke gelegenheid waar haar naam wordt genoemd? Ik vind van niet.Tiberius schreef:Ik kan me dat wel voorstellen hoor. Zo’n werkbezoek is niet de plaats om het beleid van een minister af te branden. Er is ook nog zoiets als respect en fatsoen.huisman schreef:eilander schreef:Eerlijk gezegd begint het mij enorm te storen dat @huisman in elke posting zijn afkeer van mevr. Hennis moet uiten, terwijl hij als ze real life voor z'n neus staat plotseling (hoewel begrijpelijk) met meel in z'n mond praat volgens eigen zeggen.
Ze schoffeerde de rechtspositie van de miliairen en dat is veel meer dan alleen financieel.FlyingEagle schreef:Ik begrijp dat ze dus alleen een slechte minister was omdat ze niet goed voor je portemonnee zorgde?
Wie steunt haar beleid?huisman schreef:Ze schoffeerde de rechtspositie van de miliairen en dat is veel meer dan alleen financieel.FlyingEagle schreef:Ik begrijp dat ze dus alleen een slechte minister was omdat ze niet goed voor je portemonnee zorgde?
Ik begrijp eigenlijk niet zo de steun voor haar beleid. Een beleid die ook door de SGP stelselmatig en fors is bestreden.
iig 90% van de militairen niet.eilander schreef:Wie steunt haar beleid?huisman schreef:Ze schoffeerde de rechtspositie van de miliairen en dat is veel meer dan alleen financieel.FlyingEagle schreef:Ik begrijp dat ze dus alleen een slechte minister was omdat ze niet goed voor je portemonnee zorgde?
Ik begrijp eigenlijk niet zo de steun voor haar beleid. Een beleid die ook door de SGP stelselmatig en fors is bestreden.
Helaas zit de hele ambtelijke top van Defensie er nog wel. Dat zijn de mensen die de antwoorden schrijven die de minister uitspreekt. Het vervangen van een minister verandert daar niet veel aan.huisman schreef:Verder zal ik het niet meer over deze minister hebben. Op naar de volgende