Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
ik hoop van Jakarta naar Amsterdam te vliegen, bijna tijd om aan boord te gaan.
Helaas mijn lief hier achterlatend.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- JolandaOudshoorn
Dat is jammer. Ik denk dat je wel even zal moeten wennen aan het weer in Nederland.parsifal schreef:ik hoop van Jakarta naar Amsterdam te vliegen, bijna tijd om aan boord te gaan.
Hoe lang zie je elkaar nu niet? Het lijkt mij soms best lastig om een geliefde op afstand te hebben.
Maar jij bent behoorlijk internationaal

Succes met afscheidnemen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Koppelingsplaten gebroken, AA mij thuisgebracht (dat is de Zuid Afrikaanse versie van de Wegenwacht...) en nu dus zonder vervoer. Balen zoals ze dat in Nederland zeggen, geloof ik....
Atze
Vanmiddag weer heerlijk op het water geweest. Hoewel weinig zon.
Wel een stevig windje.
Morgen maar het scheepsjournaal bijwerken.
Wel een stevig windje.
Morgen maar het scheepsjournaal bijwerken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ondertussen terug in Nederland. Het weer is wel wat minder dan op Java hoor, al zijn Jakarta en Bandung vanwege de smog ook niet ideaal.JolandaOudshoorn schreef:Dat is jammer. Ik denk dat je wel even zal moeten wennen aan het weer in Nederland.parsifal schreef:ik hoop van Jakarta naar Amsterdam te vliegen, bijna tijd om aan boord te gaan.
Hoe lang zie je elkaar nu niet? Het lijkt mij soms best lastig om een geliefde op afstand te hebben.
Maar jij bent behoorlijk internationaal![]()
Succes met afscheidnemen
Ik ging in Indonesie mijn vriendin verzoeken en gisteren verliet ik mijn verloofde, het was in die zin ook een heel goede reis. Het hangt nu van verschillende sollicitaties af wanneer we elkaar weer zien, misschien in de laatste maand(en) voor de bruiloft (waarvan de datum nog niet geprikt is) of zodra zij in Zweden kan komen werken. Het is zeker niet ideaal zo'n lange afstands relatie, maar Skype is behulpzaam.
- MarthaMartha
logeetjes bezig houden, het valt niet helemaal mee met zo'n regenweek.....
gisteren dag weg geweest, dat was heerlijk, maar vandaag weer vooral binnen bezig houden.
Gewoon accepteren dat het overal in huis rommelig is, dat werkt het beste.
Mijn over-over grootmoeder plachtte altijd te zeggen: "je zondagse hoed zou je ze geven", als ze maar zoet zijn.....
Nou heb ik die niet, maar goed, ik snap haar wel....
gisteren dag weg geweest, dat was heerlijk, maar vandaag weer vooral binnen bezig houden.
Gewoon accepteren dat het overal in huis rommelig is, dat werkt het beste.
Mijn over-over grootmoeder plachtte altijd te zeggen: "je zondagse hoed zou je ze geven", als ze maar zoet zijn.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gefeliciteerd!!parsifal schreef:Ondertussen terug in Nederland. Het weer is wel wat minder dan op Java hoor, al zijn Jakarta en Bandung vanwege de smog ook niet ideaal.JolandaOudshoorn schreef:Dat is jammer. Ik denk dat je wel even zal moeten wennen aan het weer in Nederland.parsifal schreef:ik hoop van Jakarta naar Amsterdam te vliegen, bijna tijd om aan boord te gaan.
Succes met afscheidnemen
Ik ging in Indonesie mijn vriendin verzoeken en gisteren verliet ik mijn verloofde, het was in die zin ook een heel goede reis. Het hangt nu van verschillende sollicitaties af wanneer we elkaar weer zien, misschien in de laatste maand(en) voor de bruiloft (waarvan de datum nog niet geprikt is) of zodra zij in Zweden kan komen werken. Het is zeker niet ideaal zo'n lange afstands relatie, maar Skype is behulpzaam.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Bert Mulder
- Contacteer:
gefeliciteerd!parsifal schreef:Ondertussen terug in Nederland. Het weer is wel wat minder dan op Java hoor, al zijn Jakarta en Bandung vanwege de smog ook niet ideaal.JolandaOudshoorn schreef:Dat is jammer. Ik denk dat je wel even zal moeten wennen aan het weer in Nederland.parsifal schreef:ik hoop van Jakarta naar Amsterdam te vliegen, bijna tijd om aan boord te gaan.
Succes met afscheidnemen
(ik meende dat 150 km afstand moeilijk was, 25 jaar geleden)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
MarthaMartha schreef: Mijn over-over grootmoeder plachtte altijd te zeggen: "je zondagse hoed zou je ze geven", als ze maar zoet zijn.....

Mijn opoe zei: school en bed zijn de beste uitvindingen.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wederom hele dag in de tuin bezig geweest. Denk dat ik wel een beetje verbrand ben.
Wordt nog wat want komende 3 dagen zit ik op het water.
Zal ik me toch maar insmeren?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Factor 30, minimaal....Lourens schreef:Wederom hele dag in de tuin bezig geweest. Denk dat ik wel een beetje verbrand ben.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
After sun erop. En voor je de zon ingaat, ( zeker op t water..) faktor 15 eens in de 3 uur insmeren.Lourens schreef:Wederom hele dag in de tuin bezig geweest. Denk dat ik wel een beetje verbrand ben.
Fijne dagen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vrienden uit Nederland ontvangen. Leuk om weer gasten te hebben in Stockholm.
Vandaag met de Schokland 4 het water op als bemanningslid ivm een verhuur.
Zal niet veel wind zijn om te zeilen. Maar zien wat de dag brengt.
Morgen en overmorgen weer met 'eigen' bootje.
Zal niet veel wind zijn om te zeilen. Maar zien wat de dag brengt.
Morgen en overmorgen weer met 'eigen' bootje.
Nee man minimaal 50...-DIA- schreef:Factor 30, minimaal....Lourens schreef:Wederom hele dag in de tuin bezig geweest. Denk dat ik wel een beetje verbrand ben.