Ik zou even niet weten wat voor problemen je kan krijgen. Wellicht met de bagage als er onderweg iets gebeurd. Ik zou het gewoon even doorgeven aan je adviseur. Of bedoel je als er iets kapot gaat van de accomodatie?Chrisje72 schreef: ↑28 apr 2023, 22:29Als je met 2 gezinnen naar 1 accommodatie op vakantie gaat, gezin 1 gaat vliegen, gezin 2 met de auto, neemt de meeste bagage van gezin 1 mee. Meest logisch is het dat beide gezinnen en eigen reisverzekering nemen. Maar als er dan op de accomodatie iets gebeurt, gaan dan die verzekeringen niet moeilijk doen, maar elkaar wijzen enz?
Bijkomend dingetje: gezin 2 is kind van gezin 1.
Of kan je dan juist het beste beide bij dezelfde verzekeraar afsluiten?
Vraag (algemeen)
Re: Vraag (algemeen)
Hm nee denk nog het meest aan ernstiger dingen, repatriatie ofzo. Stel in gezin 1 overlijdt iemand, heeft dan gezin 2 ook recht op een terugreis?
Misschien is er inderdaad geen probleem.
Misschien is er inderdaad geen probleem.
Als er ouder-kind relatie is tussen gezin 1 en 2 dan is voor de reisverzekering logisch dat als een ouder overlijdt (gezin 1) gezin 2 ook de reis afbreekt.
Dank.
Ik zal zien wat ik er van bak. Heel Noord moet immers nu wat bakken... Of maken... Misschien.... als ik nu mij en mezelf fotografeer (selfie) dan krijg je zoiets als die orange vrachtwagen. Het is wel niet bar origineel, maar ik denk dan maar dat het alleen maar functioneel moet zijn.
Alles die regeerden vriendelijk bedankt! Ik hoop toch mezelf een beetje te kunnen redden. Ik denk dus als dit zo bezie dat we een heel moderne dominee krijgen...

Maar hoe dan ook, ik zie er met verlangen naar uit!
Morgen hoopt GWS bij ons voor te gaan. Ik denk dat de lettercombinatie wel duidelijk is...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zo modern is een online fotoboek niet hoor. 
Maar zoals ik al zei: een erg leuk idee.

Maar zoals ik al zei: een erg leuk idee.
PS regeren moest vanzelf reageren zijn... Sorry voor de fout.
Ik zie het nu net. Het is een "punt.live"-account dat ik bijna nooit gebruik. Maar ik las je prachtige mail.
Mijn deur staat ten allen tijd voor iedereen open. Mits er een tijd wordt afgesproken...
Je kunt, wat mij betreft het ".live" mailadres blijven gebruiken. Dan let ik er wel op of er iets binnenkomt van waade...

Vraag: kent iemand een gezang over Gods rechtvaardigheid?
Fides Quaerens Intellectum
Er zijn meer dubbellingen, maar hierbij een paar suggesties.
Liedboek 1973:
177 Leer mij, o Heer, uw lijden recht betrachten
187 Daar gaat een lam en draagt de schuld
203 Die in de dood gebonden lag
229 De dag van onze Vorst brak aan
278 Dag des oordeels, dag des Heren
280 Rechter in het licht verheven
281 Jezus zal heersen waar de zon
294 Laat komen, Heer, uw rijk,
338 O God, die naar uw strenge wet
Weerklank
176 In het vroege morgenlicht
220 Laat komen, Heer, uw rijk,
369 God doet geen onrecht in zijn wet te vragen
370 Groot is mijn schuld, rechtvaardig Gods besluit
Liedboek 1973:
Weerklank
Dank! Deze bundels heb ik niet, maar nu kan ik gerichter gaan zoeken.DDD schreef:Er zijn meer dubbellingen, maar hierbij een paar suggesties.
Liedboek 1973:
Weerklank
Fides Quaerens Intellectum
Met Google kom je een heel eind.
En het oude liedboek is op iedere rommelmarkt te koop. En bij de Woordendaadwinkel in Veenendaal zelfs gratis, begreep ik.
En het oude liedboek is op iedere rommelmarkt te koop. En bij de Woordendaadwinkel in Veenendaal zelfs gratis, begreep ik.
WK 220 = LB73 294
Voor een overzicht van gemeenschappelijke liederen tussen LB73 en WK zie http://www.weerklank.nl/files/2017/06/W ... K-1973.pdf
WK 369 en 360 zijn eerder verschenen in de bundel "Ik wil zingen van mijn Heiland, De Heidelbergse Catechismus in 52 liederen" van dr. H. van 't Veld.
In GB-gemeenten waar de bundel Weerklank wordt gebruikt, zingt men vaak deze catechismusliederen in avonddiensten waar de HC centraal staat.

~~Soli Deo Gloria~~
Die overlap was mij ook opgevallen, vandaar dat hij er twee keer staat. Er is veel overlap tussen Liedboek en Weerklank. Er zijn kerkelijke gemeenten die voor de dienst uit Weerklank en in de dienst uit het oude liedboek zingen, maar die feitelijk vrijwel altijd uit het liedboek zingen, omdat ze de dubbellingen kiezen.
En ik zag zelfs een GG waarin ze deze catechismusliederen zingen. Maar dat is wel uitzonderlijk.

En ik zag zelfs een GG waarin ze deze catechismusliederen zingen. Maar dat is wel uitzonderlijk.