Enfin, misschien krijgt GG lid wel de baard in z'n keel

Er zijn ook zettingen die op een D beginnen waaronder de bekende van Jan Zwart.
Wat bedoel je?helma schreef: ↑01 nov 2024, 13:48Haha, ik dacht al dat er wat zou komen...Hendrikus schreef:Ja, irritant hè. Je zou ze toch...GerefGemeente-lid schreef: ↑01 nov 2024, 08:21 Het is me een grote ergernis dat de organisten de laatste tijd zo'n vervelende zetting spelen. Ik dat het iets is van Sanderman of zo, want je kunt er met goed fatsoen niet bij zingen.![]()
GerefGemeente-lid schreef: ↑01 nov 2024, 17:40Wat bedoel je?helma schreef: ↑01 nov 2024, 13:48Haha, ik dacht al dat er wat zou komen...Hendrikus schreef:Ja, irritant hè. Je zou ze toch...GerefGemeente-lid schreef: ↑01 nov 2024, 08:21 Het is me een grote ergernis dat de organisten de laatste tijd zo'n vervelende zetting spelen. Ik dat het iets is van Sanderman of zo, want je kunt er met goed fatsoen niet bij zingen.![]()
Het Iso-ritmische? Da's wel interessant. Ik heb het ritmische.Bourdon16 schreef:Ik kreeg vandaag een mail dat zijn koraalboek binnenkort opnieuw verschijnt. Hopelijk kunnen de aanbevelingen van gg-lid nog in de uitgave worden verwerkt...
Ik citeer:
Dit boek zal worden gepresenteerd tijdens een samenzangavond, verzorgd door de componist, op vrijdag 22 november in de Oude Kerk te Ede. Aanvang 19.30 uur. De toegang is gratis.
U wordt hiervoor van harte uitgenodigd. Om onze waardering voor uw aanwezigheid te laten blijken, kunt u - alleen deze avond - het boek aanschaffen voor de gereduceerde prijs van € 55.--. U kunt daar via een QR-code met uw telefoon betalen.
Het isometrische is enkele jaren geleden al opnieuw uitgegeven https://opus10.nl/product/dick-sanderma ... -gezangen/Maanenschijn schreef: ↑01 nov 2024, 18:48Het Iso-ritmische? Da's wel interessant. Ik heb het ritmische.Bourdon16 schreef:Ik kreeg vandaag een mail dat zijn koraalboek binnenkort opnieuw verschijnt. Hopelijk kunnen de aanbevelingen van gg-lid nog in de uitgave worden verwerkt...
Ik citeer:
Dit boek zal worden gepresenteerd tijdens een samenzangavond, verzorgd door de componist, op vrijdag 22 november in de Oude Kerk te Ede. Aanvang 19.30 uur. De toegang is gratis.
U wordt hiervoor van harte uitgenodigd. Om onze waardering voor uw aanwezigheid te laten blijken, kunt u - alleen deze avond - het boek aanschaffen voor de gereduceerde prijs van € 55.--. U kunt daar via een QR-code met uw telefoon betalen.
GerefGemeente-lid schreef: ↑01 nov 2024, 19:47 Bovenstem is bij zo'n zetting helemaal niet te spelen.
Geef mij André Nieuwkoop maar.![]()