Hé!helma schreef:Vanmiddag diplomauitreiking dochter in Gouda (Sint Jan)...

Hé!helma schreef:Vanmiddag diplomauitreiking dochter in Gouda (Sint Jan)...
Ja ik dacht al; Posthoorn zal wel denken...maar ja, met een auto vol kan je ook niet zomaar je eigen programma kiezen...Posthoorn schreef:Hé!helma schreef:Vanmiddag diplomauitreiking dochter in Gouda (Sint Jan)...![]()
![]()
Sinds ik het vliesbehang heb ontdekt, vind ik het een fluitje van een cent geworden. Geen gedoe met een plaktafel.Zita schreef:Behangen
ivm met verhuizing is het hier ook behangen wat de klok slaat.Mara schreef:Sinds ik het vliesbehang heb ontdekt, vind ik het een fluitje van een cent geworden. Geen gedoe met een plaktafel.Zita schreef:Behangen
En al helemaal nu ik het kant-en-klare plaksel heb gekocht. Heel lang houdbaar![]()
Geen gedoe met klontjes en rondstuivend poederstof.
Het nadeel is dat schimmelvorming sneller optreedt bij vliesbehang. Heb laatst een heel stuk moeten verwijderen.Mara schreef:Sinds ik het vliesbehang heb ontdekt, vind ik het een fluitje van een cent geworden. Geen gedoe met een plaktafel.Zita schreef:Behangen
En al helemaal nu ik het kant-en-klare plaksel heb gekocht. Heel lang houdbaar![]()
Geen gedoe met klontjes en rondstuivend poederstof.
Ik zit nog te vrijwilligen... maar stress suh... en een heerlijke vakantie toegewenst.huisman schreef:Vakantiestress en vakantie voorpret.
..., kabelbaan pakken en een wandeling op 2200 meter. Is hier erg warm in OostenrijkAd Anker schreef:Voor mijn tent zitten. Na regen komt zonneschijn. Lekker Hollands weer.
Maar het blijft een prachtig museum.Zita schreef:Mauritshuis. Dat hadden meer mensen bedacht. Kinderdagverblijven, bejaardenuitstapjes, mensen die de stier van Potter bekijken en zeggen: 'daar klopt echt niks van', eindeloze reeksen selfies bij het meisje met de parel. Ik ben gevlucht, maak een stevige wandeling en ga om 16.30u nog een poging wagen...